Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: efterlysningar
Läst 1426 ggr
Anna O.
4

Söker någon medryttare?

Hej, vet ni någon som söker medryttare i bohuslän? Stenungsund, ucklum, Stora höga, Jörlanda, Etc.

MsSofieG
0

Kolla på hastnet :)

ScarletMajesty
0

Eller medryttare.nu :)

Anna O.
0

Har kikat på båda sen tidigare, men finner ingen som söker personen som "mig" väldigt svårt o förklara.. #1 #2 :)

MsSofieG
0

#3 Då kanske du kan förklara hur en person som "dig" är i din presentation så kan folk veta på en gång om de vet någon som kan passa dig eller inte :)

[134643]
0

#3 Det kan dröja ett låååångt tag innan du hittar någon som passar dig, och tvärt om. För mig tog det ett halvår innan jag hittade min perfekta häst! Så de sidorna du blivit tipsad om är bra, det är bara att fortsätta hålla utkik tills rätt annons dyker upp! :)

[134643]
0

#3 Det kan dröja ett låååångt tag innan du hittar någon som passar dig, och tvärt om. För mig tog det ett halvår innan jag hittade min perfekta häst! Så de sidorna du blivit tipsad om är bra, det är bara att fortsätta hålla utkik tills rätt annons dyker upp! :)

Anna O.
0

Ja, jag fortsätter o leta. Hoppas bara jag finner någon till sommaren, då det är soligt, bra väder och varmt. Man får mer energi då, iallafall jag. :) #6

Imokey
0

Titta på blocket 😃

Anna O.
0

Ska jag göra :D #8