Hästar.ifokus
Jag vet att jag är ganska onödig nudå men kunde man inte byta namn på denhär sidan till Hästar.ifokus
Just nu är det om ridning,eller??
Ridsport är väl samma sak som hästsport/hästar?
det går inte bara att byta namn huxflux.
men som cavello säger så går ju det mesta under ridsport, eftersom hästar, ridning allt som har med det att göra, är just ridsport.
häst.ifokus tycker jag
Ridsport sysslar man ju med hästar, jag menar t ex malin baryard sysslar ju med ridsport precis som vi andra och vi rider ju bara inte vi ryktar ju och tar han dom hästen på bästa sätt ändå
Det går som sagt inte att byta namn på en sajt.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Fast det är ju inte häst utan är ju inriktat på just ridsport.. Trav har ju en egen, även ponnytrav och shetlandsponny… Eftersom de inte har något med ridsport att göra (ok, shetlandsponny kan ju ha det, men mycket annat också). Så även om det skulle gå att döpa om sajten så ser jag inte varför, eftersom den då skulle inefatta alla de andra sajterna också, och det är väl rätt onödigt?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

det spelar väl ingen större roll vad det heter? huvudsaken är väl att det diskuteras flitigt och att alla trivs! =)
Jag är helt klart nöjd med namnet!

håller med dojo jag! :)
spelar ju ingen roll, samma fokus oavsett ju…;-D

Även om det skulle gå så tycker jag det skulle vara onödigt…

Jag tycker vi ska nöja oss med namnet, det låter väldigt bra och visar vad sajten håller på med / innehåller ;D
Jag tycker att ridsport.ifokus är bra