Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 518 ggr
jn84
0

Fyndtäcke!

Var på Horze idag för jag tänkte kolla på (köpa) deras lättviktsväst. Men på vägen in i affären gick jag förbi Horselife och såg att de hade jätterea!

De sålde fleecefodrade regntäcken för 299 spänn, ord.pris låg på 998 (sa hon iaf). Tvekade lite eftersom vi ska till ullared på måndag, men köpte det iallafall.

Hur glad blev jag inte när jag provade det och det satt perfekt! Och ännu gladare när det låg på och jag insåg att det dessutom hade halvhals vilket är perfekt på Dandelions enorma manke! =D

Någon säkerthetsväst blev det inte. Dom vägrar ju skriva någon information om västen på hemsidan så fick väl en halv chock när jag kom dit och upptäckte att det var en klass 2-väst! Trodde alla västar som såldes i dag  var klass 3? Nä, ska jag ha en väst och rida Dandelion så ska den vara en klass 3! Inte för att jag vet vad skillnaden är, men ändå ;)

fridak
0

ullared har västar;) jag köpte min klass3 väst där för två år sedan och ska ev köpa ny på gekås igen om tre veckor.

jn84
0

åh.. då kanske jag inte ska köpa någon väst än alltså.

Tack för upplysningen!

fridak
0

du kanske inte alls gillar modellen de har på gekås men man kan ju alltid kolla där först, när jag köpte så kostade de 499 och går du till en ridsportsbutik får du ge betydligt mer….

[Jennniie]
0

*avis på täcket* Men jag hittar säkert ett bättre i Ullared ^^ HAHA

fridak
0

jag ska till ullared om 3 veckor och tar gärna emot gekåsrapporterOskyldig

jn84
0

Men vad är det för sorts väst fridak? Jag vill ju ha en lättviktsväst..

#4 Har du sett det i verkligheten? Då kommer du bli ännu avundsjukare ;)

LinneaG
0

kollade också på de täcket johanna! va där igår tror ja de va =)

PimTheGreat
0

KAn man inte få se bild på täcket? nyfiken

AnnaJohansson
0

Jag vill till Ullared :D (A)

jn84
0

Jodå, kan försöka ta en bild imorrn om det regnar. Och om det fortfarande är helt Generad