loke 6 månader
mrs-dibs frågade om bilder på loke och jag har fått grymma bilder idag.. så ni får stå ut med fyra bilder nu.
imorgon blir han sex månader och det är dags för läkarundersökning nr tre.
"tjena snygging, hur är läget?"
loke förbereder sig för beach 2008

när man är sex månader kan man så klart sitta själv. för första gången ivarjefall! =)

o till slut så här. lägg dock märke till hans händer som har varit på samma ställe hela tiden. snacka om att hålla krampaktigt.

o nerkräkt och vacker är man med… *suck*
Hahaha "Men mamma, varför står du bara där och tittar när jag välter omkull!?" ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

han är ju sååå duttig.. o jag är upptagen med att ta foton! =)

Gud vad han är gullig, vilka stora ögon han har. Synd att du bor så långt bort annars skulle jag vara nästan varje dag hos dig. hihi

#7 du får titta på webbkameran istället. =)

Haha inte samma sak mot att få ha honom i knäet ju. ;(
ÅÅÅH! lille loke !! så himla himla stor han är ! bara på en månad är det ju stor skillnad !
Han är verkligen supergo! Vi får se om vi kanske någon gång kan träffas med grabbsen! Alex är fortfarande rund i rumpen och får slagsida efter ett tag när han ska sitta.. 8 månader…

vilken sötnos =P

Han har bara så underbar lisette, en kille att vara stolt öve !!!!
Å så fin han är lisette! :D Supersöt!
Han är en riktig goding! Kommer o charma alla tjejerna m de ögonen sen! Alla kommer o vallfärda till skobyggden hos er;-D

Lille Loke var hos mig här om dan och smakade för första gången på banan….mmmmmdet var smaskens.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Vad söt! Så fina ögon!!:D

Hahaha lilla Loke!!! Sötis!!! :D

Men godingen då så stor han har blivit!! Tyckte det var nyss du stod och vinglade på stolen och rasade ner och du fick åka in till BB!
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

den ATTACKERADE mig ju ;)
mm det känns som om det var igår faktiskt.

Värsta combat stolen ;o) :oD
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
fy vad söt han är. riktigt stor nu ju ;)

oj va stor han blivit, riktigt söt också :D

så söt han är….;)
Naaw va gullig

Vad söt han är:)
Åååååh, vad söt han är!!!