Häst & ryttarutrustning sökes
Jösses vilken nacke! :) Har tyvärr inget, håller på och köper upp mig själv allt eftersom jag upptäcker att det behövs :P

Okej ! Det är alltid bra att ha utrustning.. :D

Okej tack! Sadeln får jag med. En dyr och bra dressyrsadel men jag trivs inte bra i den :/ Inte Centio heller. Ska därför föröka hitta en bra allroundsadel :)
#4 Det viktiga är inte sadelns pris utan att den passar hästen perfekt :)

precis.. och det gör inte den inte :/ Finns det nån börjes affär i närheten av Enköping-Uppsala-Västerås?
#6 Nej, börjes ligger i skåne/småland = vi som bor långt bort får beställa från internet =/

Jaha okeej :(

kan putta upp pimthegreats tråd til dej om du är intresserad.. *ler*

Nu blir jag nyfiken! =) Var bor du?
jag har ett fleecetäcke till salu, om du är intresserad. det är marinblått med ljusblåa kanter, strl 135. använt ett fåtsalgånger, endast vid tävling.

Jag har en massa saker, vart bor du?
Har tyvärr inga saker men araben var vacker:D..lägg in fler bilder på den sen..:)

sunlove - jag bor i bålsta, det behöver inte skicks då ju.. då slipper man frakten :)

samma här, har sakerna i bålsta

Oj va många som bodde i Bålsta! ^^ Vad har ni för saker? Kan man få se en bild på täcket Eve?
Lill-Jonna: Jag tror inte grimman passar Centio ..

Jag tycker ju inte om lädret på börjes…Tycker inte att det är ngn vidare kvalitet på det,iaf inte i mina fall ett par av mina kompisars.
sunlove - yesbox.. tar en bild ikväll :)
SADELGJORD svart 130 cm

#20 Vad har varit dåligt då?
Jag köpte ett nytt träns till Peppe för 125kr som är superfint, jag är jättenöjd med det iaf :)

#23 Köpte rätt nyligen ett träns där ifrån till Tickle, lädret sprack och var vääldigt stelt.Och jag smörjde o böjde det säkert 10 ggr innan jag använde det,jag har ridit i det flera ggr nu och det är fortfarande stelt. Och min kompis har också köpt ett träns därifrån hon har samma problem…

jag har ju en himla massa grejer efter plutten som inte kommer att passa till min lilla fröken… då hon bara är 158 o väldigt nätt.. pluttvar ju 173 o grooov ;) (innan han blev sjuk då )
fast passar säkert inte din pålle heller…

här är min annons
Vet inte exakt vad jag har för saker, men här är de jag vet:
Vintertäcke stl. 135 tror jag, orange, dock trasigt på insidan, 50 kr
Blått regntäcke, stl. 135, använt en vinter, 150 kr
Fleecetäcke, stl 135, vinrött med blå? kant, använt 5 ggr. 150 kr
Termotäcke, stl. 135, svart/grått, använt en vinter, 150 kr
svettäcke, svart, 135, lagat 50 kr
Ländtäcke: Ett kort fodrat, mellan blått med silvrigt kantband. Använt max 5 ggr.
Träns, brunt med vitt foder, använt i ca. 1 månad. Köpte de nytt för 600 kr.
Gummisnodd, använd 2 ggr
X antal grimmor, nylon o läder, cob och full.
Mörkblå lindor, utan karborr, 4 el 6 st.
Ljusblå lindor, endast 3 st.
Gröna lindor, 2 st.
Svarta elastiska, 4 st.
Ryktlåda med olika borsta, överfull!
bilder finns på de mesta

Okej! Ägaren kommer med dom grejerna han har i veckan.. Jag ska kolla upp exakt vad han redan har och vad han behöver så jag skriver när jag vet :) Det var fina grejer iallafall och jag är väldigt intresserad av vissa saker ^^. Men får se hur mycket saker han behöver som sagt.
jag säljer:
en Andrews sadel, allround mot dressyr, 17", normal i bomvidd - jättefin och skön att rida i.
Ett par ridstövlar i konstläder, stl 38. Bra kvalitet!
Gummiboots i absolut nyskick. Stl M, med kardborreknäppning.
Bandageunderlägg i filt, i nyskick. 2 st, med en mörk och en vit sida.
Svarta Strykkappor från Hampa Pro. Helt nya, stl ponny.
Kvalitativ Pad/tjockare schabrak från ponnyprakt. Lila med rosa detaljer samt stjärnor.
PM:a mig för mer info samt priser. Har ev. lite annat smått och gott också, berätta vad du söker..
Mvh Tessa
Säljer oxå prylar som är för små för Lyrik.

Jag har en säkerhetsväst tillsalu. strl XL barn. Använd men i fint skick.

Jag har en hel del saker till salu, pm:a mil o skriv vad du söker, storlek o färg så ska jag se vad jag finner

så.. det var längesen jag skrev detta jag vet men jag väljer endå att fortsätta att skriva här. Jag har inte fått grejer från ägaren än men vissa saker har jag införskaffat. Det jag söker nu är:
Ridbyxor stl. 150-160 eller 34-36
Ett tjockare stalltäcke stl 125-130
Stykkappor, tessa: jag är intresserad av dina. Vad kostar dom?
Elastiska benlindor. LinneaG: vad kostar dina?
Svart schabrak med guldkant/guldmönster :D
Sen är jag även intresserad av att köpa reflexer både till hästen och ryttaren. Brösta, benreflexer, hjälm, västar osv. Någon som vet om reflexer blir dåligare efter ett tag förresten?
Och ett par ridstövlar som är godkända för tävling. Inte allt för dyra. Stl 37 eller liten 38.
Skriv om du har nåt av detta :)

jag har ett tjockare stalltäcke. svart/grått. strl 125, har suttit på min arab. kan ta bild på det ikväll i stallet om du är intresserad.
och det där med reflexer. det är ju "färskvaror" om man nu kan säga så. jag brukar byta ut mina en gång om året.
http://www.horsetrading.se/annonser/utrustning/ovrigt/ovrigt/17697.asp
Här är en länk till min annons, har även två sadlar till salu..

du kan få lindorna för 50 kr, mörkblå helt oanvända i påse.
Jag har ett marinblått/gult fleecetäcke i stl 135 som aldrig är använt. Inköpt för ca 1½ år sedan för 350:-, säljer det för 200:-.
Har även fyra st smurfblå fleecelindor som heller aldrig är använda, säljer de för 50:-.

Believer: Jag är intresserad! Hur mycket kostar det?
LinneaG: Har du bild?
Emelie: Täcket är för stort :/

#37. glömde kameran igår *suck* men ska försöka komma ihåg den idag =P vill ha 200 kr för det. köpte det för 499 och det är bara använt ca 10 ggr.

#37 - har ingen bild men de är mörkblå elastiska med karborrspännen

hästen: har du fått mitt mejl? :p
LinneaG: jag hör av mig :)