Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 559 ggr
bebbe
0

Hemsida

Jag är jätteglad, nu har en kompis lovat hjälpa mig med en ny hemsida och lära mig att uppdatera den, hjälpen jag hade tidigare bara strulade och hade aldrig tid, nu skall det bli andra bullar av.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Kiara
0

Kul, det är ju viktigt att uppdatera den, säger jag som fortfarande ha vinterbilder på min första sida. Ingen att skylla på bara mig själv…Sen är det mycket roligare att sköta sidan själv, lycka till och trevlig vårSkrattande

bebbe
0

Tack det ska bli skoj att se om jag fattar hur man gör.

Kiara
0

Klart du kommer att göra, jag vet att du är lika enveten som jag och hälften räcker för en hemsidaOskyldig

Lycka tillFlört nyfikna jag vill att du länkar ut den så fort den är klarHemlisSkrattande

bebbe
0

Klart jag gör

Anki113
0

Jättekul att få hjälp med en hemsida. Du får ha onlinekurs i hemsidebygge sen. Jag vill också ha en egen hemsidaSkrattande.

Väntar med spänning.

Kiara
0
Anki113
0

Nu ska jag stoppa tungan rätt i munnen och prova att göra en hemsida. Tack KiaraSkrattande.

lisette
0

det är superskoj att hålla med med hemsidor…

här är min sida, håller på med den hela tiden därav kvaliten. enkelt och bra tycker jag. hatar när det är en massa saker som springer över skärmen och som blinkar osv…

lisette
0

# 6 kiara, jobbar inte du?? ;) att du har tid att göra beskrivningar :D

Kiara
0

Jo tack, jag jobbar men lite fritid har jag…………….denna beskrivning är några år gammal. Klart kontoret är vägg i vägg med köket så två timmar pendel vinner jag per dag sen begränsar jag mig i antal djur. Har tre hästar som ska bli två och två stallkatter och en inomhuskatt.

lisette
0

jag är imponerad ändå…

Kiara
0

#11 av vad Fundersam att jag begränsar antalet djur?

lisette
0

att du hinner med allt. hästar, utställningar, forum, hemsidor… många bollar i luften.

dax för sängen. ska upp tidigt imornn

Kiara
0

Som jag sa till min dotter en gång när vi var hemma hos några skrytisar, dessa resor (det var just resor det handlade om) har dom inte gjort detta året, det är hela deras liv.

Gå in i vilket äldre boende som helst och komprimera en människas liv och du blir imponerad. Allt måste sättas i en relation i tid och rum.

Kiara
0

Som jag sa till min dotter en gång när vi var hemma hos några skrytisar, dessa resor (det var just resor det handlade om) har dom inte gjort detta året, det är hela deras liv.

Gå in i vilket äldre boende som helst och komprimera en människas liv och du blir imponerad. Allt måste sättas i en relation i tid och rum.

Tinka
0

Kul, väntar med spänning!

gejsa
0

Jag tänkte också göra en ny hemsida. Men då vill dom att man ska ta bort tex norton anti spam. Men det vill man ju inte. För då är det ju risk att det kommer in virus. Man ska ju ha programmet på hela tiden. Så jag kan tydligen inte göra någon hemsida med dom? Eller hur Kiara?

Kiara
0

Nej, det hade jag inte gjort, CBA har gjort en bra sida på någon gratis plats, den har jag inte prövat. Annars så var den grattis sidan på spray enkel, köper man domänplats av dom så finns samma funktion med sidbyggare och man har massa med utseenden att välja mellan. Det är inte så krångligt bara man kommer igång också kan man ju alltid fråga.

gejsa
0

Men det är på spraysidan jag är. skulle få en sida med medlem spray.se och sedan ett namn. Har redan fått det nu. Men när jag skulle börja att sätta ut sidbyggare så kom det upp att jag måste avaktivera.

Kiara
0

Det är tillfälligt medan du gör eller ändrar i sidan, det är ingen fara med. Ha, bara inga andra sidor uppe samtidigt. För spray skickar inte en massa reklam fönster till dig under tidenSkrattande

reddie
0

Har en hemsida på www.freewebs.com. Det är gratis och lätta att bygga upp.

www.freewebs.com/reddierepoort

CBA
0

Det är på freewebs jag har gjort min sida som ligger under fliken länkar upptill :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

emsems
0

snabbslängde ihop en!

ska göra en riktig istället…. är ju trots allt utbildad inom html-kodning! hahah

http://www.freewebs.com/emmalarsson/

Sandra
0

Just sån som skryter om att de åker hit och dit tycker jag inte om (sen att berätta om det är ju en helt annan sak)

Men nu kan jag skryta till skrytisarna!!! Payback time!! Sånt är skönt ibland…

Det där med hemsidor har jag aldrig förstått mig på riktigt… att ni orkar göra dem. Men jag älskar att stirra på alla era sidor och bilder… mer hemsidor till folket!

gejsa
0

Den ska helst vara på svenska. Har lite svårt för engelska. tyvärr.

bebbe
0

ja det är mitt stora problem om jag nu skall kunna sköta min hemsida själv så småningom, hoppas kompisen hittar nått på svenska.

Kiara
0
Eve
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad kul :) Jag ska nog sätta fart med en ny hemsida om mina pållar, hade tänkt att den skulle se ut något såhär…

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Marre79
0

#28 den sidan va fin ska bli kul att kunna se alltihop!!!

Marre
0

jag har börjat med en egen hemsida :) http://www.freewebs.com/liten_o_kaxig/

Eve
0

Är det n¨ågon som behöver hjälp med layout så är det bara att säga till, jag gör det gärna när jag har tid :)

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Wanilj
0

Jag har sökt Webbprogramering på högskolan!!! Så då kan jag ju tom arbeta med det sen!! Ska bli hemskt roligt, bara hoppas att man kommer in!

Linda
0

Kul!

-Själv funderar jag på att fortsätta plugga, och söka in och läsa marknadsföring och ännu mer ekonomi..Men jag har..skratt..säkert sveriges mest konstigaste utbildning..typ spridda ämnen om allt..Någongång kanske man borde ta reda på vad jag VERKLIGEN vill göra ju..

-Skönt också är att jag har 0kr i studie skulder, har haft ganska bra flyt att kunna plyugga lite ströämnen iaf..

CBA
0

#33 Hur har du lyckats hålla dig borta från studieskulder ?

Det är väl mycket pga dom som jag inte sätter mig bakom bänken igen!

Linda
0

#34 Ja du, jobba medans, betald utbildning från snäll arbetsgivare samt mkt snälla pojkvänner, föräldrar..

CBA
0

Ok, snäll make och mamma har jag men det ser mörkt ut annars för mig *suck*

Linda
0

-Vad vill du plugga?

CBA
0

#37 Jag har ju som du vet alltid velat lära mig teckenspråk och jobba med det på något sett.

Sen skulle jag gärna vilja plugga någon typ av friskvård, som tex massör/hudterapeut/kostlära.

Men iom att jag har en utbildning så vill inte arb.förm. hjälpa till det minsta…inte ens en ynka kurs ställer de upp på