Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 666 ggr
Mulla
0

Tävling..

Nu bär det snart av igen mot min andra tävling.. Ska bli så kul.. Ska ev. rida LD4 och LC1 eller bara en av dom.. Åh jag längtar, vill få min kritik.. Nu är det hårdträning som gäller fram tills dess..

Blir troligen 3 tävlingar till för min del i år.. Den senaste är nu den 7e oktober och närsta 13oktober.. funderar på att strunta i den den 13e då det kanske är lite för tätt inpå.. då blir det ev. den 27e oktober och i slutet av november sen har Putte semester…

Har ni planerat några tävlingar framöver och hur många?

Gud vad jag längtar…..

Mandysan
0

Ev. hopptävling på ridskolehäst i december, ska bara hitta ngn jag trivs med :P

Due-Boje
0

Jag ska ner till flyinge på torsdag och tävla. de har intrnationell dressyr, från st. george till grand prix. Ska få starta som young rider.. Trots att jag fortfarande är junior, ska bli spännande och lärorikt! Sedan hade jag tänkt debutera Int.1 lite senare i höst =)

Mulla
0

#1 och#2 Gud va kul…Skrattande Längtar ni lika mycke som jag?Glad

Due-Boje
0

Absolut, har inte tävlat Brownie sen sm i somras, så de ska bli kul med ett riktigt meeting igen, speciellt när det är på ett sånt fint ställe =) du åste återkomma med resultaten sen ;)

Mandysan
0

#3 Nja, löängtar och längtar, har ingen häst som jag litar på än ^^ men om det blir ngn start kommer det säkert vara jättekul! ;) Men det skulle ha varit roligare med min prinsessa…

Mulla
0

#4 Ja absolut..Klart jag gör! =P Ja det får du med göra tycker jag..

Forssen20
0

Ska kanske på "meeting"(tror det var det >_<) den 10-11 november (uddevalla) (kanske kanske kanske) Annars blir det Tidaholm den 9 november :) Ska debutera min första Lb med min d-ponny :) Men just nu är det ju allsvenskan i hoppning som man får pyssla med :D