Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 511 ggr
Tinka
0

Datorer

Idiot fråga till er som kan datorer…jag tycker att min bild siuetten är så trist när jag skriver nåt hit…hur får man dit en roligare bild?

Jag är inte insatt i datorernas värld…

lisette
0

du väljer administrera/personlig sida.

under rutan där du skrivit in din presentation, där har du två fält med två rutor efter där det står bläddra.

i den där det står Avatar får du upp en personlig bild, på den andra blir det en bild i din presentation!

Tinka
0

Tackar för hjälpen lisette! Ska fixa till det…

Tinka
0

Hrmm, det gick inte fast jag gjorde som du sa lisette, måste ha gjort nåt fel i alla fall…ska be maken hjlpa mig vid tillfälle.

__iE
0

har du 'sparat' dt du ändrade till så att du inte bara gick 'därifrån' ? svårt att förklara men dt ska gå, om man gör så som lisette sa ;P ^^

Tinka
0

öh? vaddå spara suck jag är helt IQ befriad när det gäller den här maskinen! Ska se om jag kan göra det bättre senare på dan, måste rusa nu.

__iE
0

hehe, jaa, du måste spara dt du fixat ^^ fattar du ? är verkligen urkass på att förklara ^^ :/

lisette
0

där finns en knapp där det står "spara inställningar"

Tinka
0

Ha! Lyckades visst att få dit en bild!

__iE
0

Grattis ;)

lisette
0

jamen titta en blomma…

bebbe
0

Kul att du lyckades,

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bebbe
0

Ett tips, i stället för en vanlig liten musmatta som man "kör" utanför hela tiden har jag tagit ett tallriksunderlägg i plast, hittar du inget som är lite strävt på framsidan går det lika bra med baksidan på ett som är liksom "filtat".

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst