Våran travare

Fin häst ! :)

Jättefin travare! Har den gått löp någon gång i sin ungdom?

#3 Snacka om att ha föutfattade meningar:P Hästen är bara 5 år och startade senast den 30 augusti iår. Gått bra på travet, tjänat över 100 000kr redan som 5-åring!

Jättefint kallblod förresten! Såg verkligen mysigt ut. :)

#4# Vad var det där för påhopp då? Jag frågade bara om den gått löp någon gång eftersom det var en travare. Är det att ha förutfattade meningar.

#6 Ursäkta om du tog det som ett påhopp, inte meningen att du skulle ta illa upp. Men det är väl ingen självklarhet att hästen är gammal bara för att den blir riden och är en travare?:)

#7# Nej, ingen självklarhet det var ju därför som jag frågade.
En del travare blir ju uppfödda till ridhästar direkt så ibland vet man ju inte. Sedan skrev jag aldrig att den var gammal. Jag frågade ju inte ens ålder på den.

Jättefin häst! : D

Ja han springer på travet ännu…har haft lite otur i löpen sista gångerna men är nu åtgärdad och ska förhoppningsvis starta den 1 Okt i Skellefteå. Frida Hallnor gör ett jättebra jobb med honom inom ridningen och han gillar det definitivt..tror det är bra att kombinera så blir han inte så less på banan.
Här är ett foto när han springer lopp.

putt
Vad fin!

Han ser jättetrevlig ut. Välmatchad! *ler*
åååh vet du hur avis jag är på dig nu?? :D *skrattar* så sjukt fin häst du har!!! tror jag kommer upp och snor honom nån dag!! :D haha

#8 Nej men du skrev "någon gång i sin ungdom", då tolkade jag det som att hästen inte var någon ungdom längre :P :P Men strunt samma.
Måste verkligen säga vilket fint kallblod:)

#10# Det kan man kalla en allroundhäst. Jättefin verkligen. :)
Jag tror också att det är bra att alternera ridningen och körningen. Då bygger dom ju muskler på alla sätt och dom tycker det är roligt att variera sig. Många travkillar har ju kommit på det att dom mår bra att även ridas lite. Inte bara springa framför en vagn hela tiden.

Supersnygg häst måste jag få säga :)
Kul med starthästar som rids och ser så fina ut!!
*** Kärleken övervinner allt ***
Fin häst

Himlans vad fin han är!

Jättefin häst!!!!

Gud vad fin han var.. Såg jättemysig och snäll ut på bilderna..