ahh.. min text försvann..:( ska antingen köpa utav kraffts sortiment eller hippo får se vad de har på lantmännen.. men ska jag ta grund,groov90 eller 125???är rädd att d kanske blir för mkt protein meed 125 eftersom jag inte vet analysen ännu? Bättre att ta 90 då eller?

dum fråga kanske? :S

ngn??

Har Gg öppet på en lördag hos er?
#4 Det har dom här iaf, båda två som ligger närmast :)

Orättvist för hos oss är det stängt.

Orättvist för hos oss är det stängt.

jag har Hippo till min hon får hämska utslag av kraft :/ Hippo basic cool får hon :D

Våran granngården har öppet hela veckorna, måndag-söndag ;)

var glada att ni har GG över huvud taget! dom håller på att slå igen allt här, så vi vet inte vart vi ska få tag i foder sen
inte lätt att bo på landet, men ujuj vilka fynd vi gjorde när det var utförsäljning 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

jepp med d hade b ara öppet till 12 så jag hann inte köpa :( men vilket tycker ni jag ska välja?

krafft groov 125

men vad är det egentligen som skilljer 125 ifrån 90?

har tänkt köpa betfor med..bara ge lite lite för o blöta upp krafften med typ..:S har köpt en himalaya saltsten till eli, såg att där va mkt mineraler o sådant i den.. vad tycker ni om dem? Eli verkar gilla den iaf.:) Han har en saltsten som jag inte har lbivit färdig till o ta ner men han verkar inte slicka på den.
#7 GG har öppet här på lördagar med.
#13 Proteinet. 90 eller 125 står för protein.

Scandi - Om du inte vet analysen på höt än och du ska köra igång hästen på nytt foder så skulle iaf jag resonera som så att det är bättre att starta mjukt med Krafft 90 (om du nu ska köpa Krafft) så det blir en försiktig introduktion av fodret i små mängder.
Sen när du vet analysen så kan du ta ställning till om du ska ta 90 eller 125 då och isf ge av 125 i små mängder tillsammans med 90 som en mjuk övergång.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

jag var på lantmännen men d blev faktiskt grund för de hade bara det, 125,pony o rehab. Sen köpte jag betfor också.. han fick typ 1dlkrafft ikv + lite majsolja, imon bitti 1dlkrafft + 2d uppblöttbetfor och till middagen ca 1dl.
Htoov är föl för föl och fölston? är din häst svårfödd? eller varför vill du använda ett foder med såpass mycket fett i? *nyfiken* :)

groov eller vad menar du? groov därför att han ska bygga muskler nu då han inte har så mkt o bygga upp sin kondition o då är det bra med protein:) groov är inte bara för fölston o föl. Nä han är rätt lättfödd..Men köpte som sagt grun till honom nu.
#18 Groov är det inte så himla mkt fett i, däremoit protein som kan vara bra när hästen ska muskla upp sig.
Scandi - Okej :).. Pepini går på hroov just nu, mest för att han gjorde det sist jag hade honom och han funkade bra på det.. Men jagh ska nog byta till Energi :)..