Ridborgarmärket
hejsan!
idag var de Hästens dag på HRK… Det var många som var och säljde saker och dagen blev rätt lyckad.. jaa.. för mig i alla fall… Idag tog jag mitt ridborgarmärke.. Jag red en häst som hette Urban.. det gick jätte bra! XD
Har ni tagit era ridborgarmärke?

Haha, vad kul! Grattis!
Vet inte ifall jag har det… Kanske det första ^^

grattis :) jag kommer inte ens ihåg när jag tog mina det var så länge sen XD
jag har tagit ett ridborgarmärke. när sjutton det nu var, 90 nångong, haha, på en häst som hette Diana…

tog ett förra året i samband med det gröna kortet, eller var det 2 år sedan….
Jag tog också mitt ridborgarmärke på Håbo Ridklubb :) Minns dock inte vem jag red den gången :P
vad var ridborgarmärket gick ut på egentligen ?

visa att man kan hantera en häst i alla 3 gångarterna.
så var det kanske :D det är så längesen så jag minns inte vad vi gjorde. minns att jag skulle trava på nått konstigt sätt…hm…

konstigt sätt? när jag red för ridbörgarmärket och det gröna kortet så var det bara skritta i båda varv, trava i båda varv, varav ett varv i nedsittning, galopp i båda varv. minns itne om det var två varv i båda håll…

okej allihop :D
nu ligger de i mitt rum iallafall XD
Jag har aldrig ridit upp ridborgarmärket men tror nog att jag skulle klara det xD

#11 Okeej.. men kan du skänkeln skritt, trav och galopp ?
Om du kan dom tre… så klarar du de…
ja men fridak, som sagt var så är det. hm. 10 år sen jag gjorde det, jag minns inte riktigt.

#13 Okk.. de va ett bra tag sen då… :)
#12 Haha, det kan jag. Har ridit i 6 år och tävlat en del i hoppning så kan grunderna om man säger så.