stulen
ni har ju alla läst om shettisarna som blivit stulna. jag är upprymd nu… läs på bukes om det på de sista sidorna. för er som inte orkar följa länken - det är en tjej i finland som köpt en importerad shettis. kanske en av de stulna… *hoppas*
Då är det bara att hålla tummarna.. *håller hårt*

Ohh, hoppas, hoppas, hoppas att det är hon.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hoppas på att det är lilla Ella!!!

HOPPAS !! (:
jag,nisse o hamstern håller alla tummar,hovar o tassar som går!!
/Elin
hästarna där stals i ärheten av mitt stall, bara någon kilometer ifrån. tack och lov att mitt stall är låst och larmat om kvällarna…
tyvärr så var det ej Ella, Ella är chippad, men denna häst var ej det . (läste nyss på buke)

läste det oxå… tusan!

synd :/

Trist, men skönt för den som köpte den hästen att det inte var en stulen häst ju. Kan inte vara skojigt att ha köpt en häst och fäst sig vid den bara för att få veta att den saknas av sin riktiga ägare också;-)
Audiatur et altera pars
#11 ja, det hade ju inte varit roligt för den. man kan ju tänka sig själv om man fick veta om man köpt en stulen häst, och att då behöva lämna tillbaka. Värre är det när man har barn.
fast för shettis-ägaren (heter hon Linda?) hade det ju varit skönt om hon fått hem sin älskling.

#12 har ni läst vad finskan skrev? att hon inte hade email. jag tycker det låter som en jävligt dålig ursäkt.

#12: Visst hade det varit skönt för shettisägaren, sitter hela tiden och hoppas på att hon ska få tillbaka sina shettisar. Men samtidigt försöker jag se det från allas synpunkter. Usch, vilken smetig soppa det kan bli i slutändan av det här. Men jag anser att rätt ska vara rätt, självklart ska hon ha tillbaka sina ponnysar.
#13: Nepp jag läste inte mer, har gått på vad ni skrivit här inne, efter första titten;-)
Audiatur et altera pars
#13 jo, jag läste det.