bilder på jadis m syskon
var ju o kikade på vit katt häromdan. här är lite bilder… måste visa er!
först ut är då jadis

ÅH så söta!
Helena
ÅH så söta!
Helena
jag vill också ha en så söt kisse !!!!

sånna sötisar!!
Ooohh gud va söta :) Den svarta katten liknar min katt 

Åhh vilka sötnosar!

vet ni vad det råkiga är? imorse ringde han m kattungarna. den här vita katten har med försvunnit!!!
nu har jag varit hos linasvovvar o hämtat en gul sak =)

#11 Har du hämtat katt???? Va kul!! Vill se bilder!!! Så det blir en svart och en gul? hihi

Vad är det för kattägare som har så små kattungar ute och låter dom bli påkörda eller tagna. Jag tror att räven eller en hök har tagit dom. Dom är vita och syns så lätt. Dom brukar inte bli gamla när dom får gå ute när dom är vita.
Har du hämtat en röd kattunge? Det är ju det jag vill ha. En röd och en stålgrå det är snygga katter. Har aldrig haft sådana färger på mina katter.
Får man se ett foto?

#13 Aaa stålgrå är finast av alla!!!! Riktigt snygga tycker jag!!

Precis! Tycker jag med är snyggt och röda. :)

Awww vilken fin liten lång katt!!! Snygg färg!!

#20 Sugen ??? Jag har en hona också som behöver ett eget hem !

#21 visst är man sugen, men tycker det är synd att sätta in i lgh nu när dom är vana vid hus…=)

#22 Dom är ju hittekattungar och Kola som finns kvar har varit inne katt sedan hon kom till mig för tre veckor sedan. Vill inte gå ut. Zimba därimot skulle aldrig passa i lägenhet han är vild och vill och behöver vara ute och springa !
gud vad sööööt! men hur går den med hundarna?

#23 hmmm nu gjorde du mej ännu mer sugen!! är nog svårt att övertala mamma…

SLUTA!!! känns inte rätt mot henne heller då min ekonomi inte är överens me mej…Vill ju helst kunna betala för en sån sötnos!!! GUD va söt hon va!!!
veeem kan motstå dom ögonen ?
ta hem henne pippaaa !!!

#30 mmm tro inte att jag är sugen inte *ljuger jättemkt*

#29 Hon kostar bara en kr, jag har en kattlåda du kan få och även en transportbur. Just nu äter hon royal canins torrfoder men det är onödigt dyrt !!!
men pippa, det är faktiskt inte så farligt att ha dom i lägenhet. det går ;)

#32 vad ska du göra me henne om ingen tar henne?
#33 Nee inte om dom inte VILL gå ut, men är bara rädd att min ekonomi inte tycker om det…=(

Gud så söt. Hihi pippa_ det är bara att slå till. Ännu snyggare än röd ju. :)
men en katt kostar inte mycket pengar pippa, inte alls.

#36 Nee kanske inte, men sen har man mamman oxå att övertyga..;)
visa henne bilderna så är det ju inte svårt ;)

#38 Hihi önskar hon fungerade så lätt ;)
Vad söta!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

vi åker o hämtar henne pippa! ;) hon var faktiskt jättesöt… =) vad är det din ekonomi inte skulle klara av?
zimba är nu ute i stallet. han har hälsat på båda hundarna. nadja började direkt att putsa på honom, trodde nog det var en liten hund eftersom han luktar linas vovvar.. men när hon började hoppa och studsa blev zimba lite rätt och räddade sig in i en box…

wesley var jag lite rädd för. men han nosade på honom, började nagga honom över hela kroppen, luktade z i häcken. fortsatte att nagga och tugga (ni vet som hanar brukar göra när en tik löper). z tyckte det var ok tills w började nagga honom i pungkulorna. då fräste han till och satte klorna i nosen på w. =)
jag är grymt förvånad över w beteende. har ingen aning om vad det betyder….

#41 japp du får ju följa me isf ;) Annars villar jag bara bort mej…

en sån sötis Lisette!!
Pippa_ vänta du med katt tills du flyttat hit istället.. lättare med lägheter då!
Naaw, vilka söta missekissar.. : )
Våran Pärla är ute i stallet med min pappa nu, hon brukar sitta på gräsklipparen eller min moppe, hon har tom suttit på Razze, men vi hann inte få med det på bild tyvärr…
när jag kom till stallet i förrgår så precis när jag skulle öppna grinden hör jag ngn jama o låter absolut som en kattunge.. (vi har inga katter i stallet eller hos ägarna t stallet ) kommer från uteboxen o jag går dit,då kommer världens sötaste kattunge grå m en brun strimma på huvudet. Jag haffar den o ser att den har ngn geggapå ryggen o det luktar fisk. Tar m den upp t stallägaren för o höra var den ska vara. stallägaren säger att det är en katt som kommit dit bara…säger att jag får släppa den vid stallet igen så kanske den sticker… jag visar att den har gegga på ryggen o samtidigt tittar jag ner…ser då att den har massor m sår på ryggen o i såren bara kryllar det av mask!!!!!!!!!!!!
de har grävt i hålet o kryper ut o in ur såret URK!!!!! Stallägaren sägar att vi då får ta bort den direkt för den lider o det är ju humanast! Hade inte klarat sig med de såren o så mkt mask tror jag.
Ägarne tar den o går i väg gör sig av med den…
FY så hemskt jag mådde så dåligt därefter o den lilla kattungen var så söt! Aldrig sett en katt m sån ljusbrun strimma på ansiktet.
#46 - Usch, det är alltid lika hemst när djur måste avlivas pågrund av att dom lider.
Jag vet att det är det bästa för dom men jag syftar på att dom måste AVLIVAS pågrund av SMÄRTA. Inte att det är synd att dom måste avlivas ist för att få leva kvar.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

#46# Vad är det med folk eg? Behandlar katter som om dom vore råttor. Slog hon ihjäl den eller vad? Ett katthem hade kunnat ta hand om den och gett den medicinskt vård och så hade den blivit frisk. Man gör rent såret och så ger man antibiotika.

#32 Hon stannar tills hon hittar ett eget hem. Du behöer inte vara orolig att jag ska ta bort henne
#48! Ja hon slog ihjäl den.

#49 pratar du med dig själv? ;)

Såå söt:P

#50# Det är ju inte klokt att göra något sådant. Jag har precis varit till veterinären och tagit bort min ena sjuka undulat med en spruta. Inte skulle jag kunna tänka mig att slå ihjäl den heller.

Gud så hemskt :( Slå ihjäl en katt! :'(
Jätte söta katter är var då^^
Min grannes kattunge bröt benet och de gjorde ingenting åt det! Ingen veterinär, smärtstillande, operation eller något.. Han fick linka runt på tre ben i säkert 2 månader innan det började blöda ur ett stort sår på benet och då sköt dom honom ='(
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

hehe jag menade ju #32 innan i mitt tidigare inlägg

#56 är du fortfarande förvirrad?? =)

HAHA ja tydligen # 34 ska det va !!!!

Puttar pippa Kola saknar dig 

#59 Hihi

#55# Som granne hade jag sagt till på en gång. Jag bryr mig inte om ifall min granne/vänner osv blir förbannade på mig. Huvudsaken att oskyldiga djur slipper lida. Sådan är jag.
#53 Ja fast jag tyckte nog det var humanast att den avlivades! Hade han skjutit den så hade det inte varit ngt kvar och ledsen och säga det men ägaren t stallet (inte ägare t katten utan t stallet bara, det var en hittekatt) hade aldrig kört t vet. med en hittekatt för o avliva den…har aldrig hört en bonde göra så! Inte här omkring!

#62# Nej, jag vet att dom inte åker och avlivar en stackars hittekatt. Men hade det tex varit jag hade jag ringt min vet och fått medicin och hjälpt den i stället. För mig är alla liv lika mycket värd.
Ville jag inte ha den själv hade jag efter det hittat ett hem åt den. Så har jag gjort många ggr. Folk är så j….a dumma att dom åker ut i skogen häromkring och släpper katten när hösten kommer. En del kan man fånga och en del dör en sakta svältdöd till vintern kommer. Vi bor ju så till att det är många som bara gör så.
#63 Ja visst önskar man att man kan ta hand om alla katter (och andra djur) o hjälpa dem men med alla löst springande katter här faktiskt är så hade jag snart fått köpa ett helt nytt hus t bara dem!
Finns inte tid till o ta hand om en så sjuk katt som detta var eftersom vi jobbar och inte är hemma om dagarna samt att ha den hemma själv när man inte är där hade inte varit ngt alternativ m våra möss o marsvin…då hade de strykt m istället! Så för mig var det de mest humana just då m en avlivning även om man önskar en annan form av det…man bara led m katten så full av larver den verkligen var(det bara kryllade av dem och de hade gjort gångar i såret)…och ville stoppa dens lidande så fort som möjligt.

#64# Ja, men att behöva dö när man är kattunge för något som går att åtgärda lätt tycker jag är väldigt synd. Menade inte att du skulle ta hand om den utan ett katthem ev.

Jasså ni har fått hem henne nu, hur går det med hundarna?
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

#67 Honom ;)
Söööt!!!

huuumm honom
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
#65 okej! ja det skulle man kanske tänkt på men det ända jag kunde tänka var att ta bort hennes/hans lidande så snabbt som möjligt! men gjort är gjort…
#66 Vad fin katt du köpt!!!

#67 går jättebra. nadja pussade honom direkt och började att tvätta honom. wesley var jag lite rädd för. men han gjorde likadant och när han råkade nagga zimba i pungen så fräste katten till. men wesley gillar katten faktiskt. han tror väl det är en valp eller ngt =)

Vad söta!!

#41 det kommer en utgift på ca 1000 kr när katten är ett år, för tar man ansvar för en katt så kastrerar man sina.

Söta katter föresten hade det varit för ett år sen hade jag hämtat honan direkt.