Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 418 ggr
Lindbygarden
0

Heroesabstinens!!!

Ruuuuskigt bra serie….. BARA 6 5,5 dar till nästa avsnittLedsen

joytick
0

Jaa! Visst är de braaa! :D

LinaN
0

såg sista 5 minutrarna igår… gissa o majg blev tjurig?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

Det är en helt superb serie!!.. det är ju tempo från första till sista minuten i varje avsnitt.. en härlig samling av karaktärer..

#2 har du inte sett något tidigare avsnitt?

Frågan är vad Nicki ( blonda kvinnan med multipla personligheter) är???? Någon som har en gissning?

joytick
0

Om hon är död menar du? Eller? Jag tror inte att hon är död… eller jag vet inte xD

Lindbygarden
0

#4 Nej jag klurar på vad hon ÄR för något… Killen som tömmer folk har ju samma symbol i sitt halsband som hon har tatuerat på sin skuldra..

[slo]
0

#5 Det har jag inte ens tänkt på! Men dom två har något med varann att göra, tror jag. Ruggigt bra serie, funderar på att vara lite olydig och ta hem den på nätet jag Oskyldig

gejsa
0

Haha  har inte sett ett enda av det.

E_hjo
0

Det är skiiitbra! Får hybris varje gång det tar slut!  : D

Lindbygarden
0

#6 Ja du… det är du inte ensam om..:O) Viist var det väl tur att vi snattrade på premiären???Glad

#7 Då har du missat en mkt skön och grymt spännande serie!

Sen rent allmänt så tycker jag att det är så härligt med "mixade" par i serien..(vet inte om fler har märkt det men det verkade länge vara känsligt i amerikanska filmer med mixade par".. Nu väntar jag bara på gaypar på film som inte är fjolliga eller pojkflickor men det dröjer väl tio år till?)