Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 404 ggr
Maja
0

OT: Dagens ros..

..vill jag egentligen dela ut till två medlemmar på denna sida..

Alex och Sussi

Tack för att ni finns, ni är underbara!! <3 Skulle inte klara mig utan er tjejer!! Ni får mig att orka!! :)

Alex
0

Tack gumman.. Vad söt du är!

Du får en ros tillbaka från mig.. För att du alltid ställer upp och finns där och är alldeles underbar! :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
0

Så lite så.. :) Du är bäst gumms!! :) Tack själv.. Måste snart tillbaka till Karlstad känner jag innan jag blir allt för förstörd.. :/

Alex
0

Men kom då, du är välkommen precis när som helst vet du!

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

Ja, snart kommer jag, tänkte bara låta dig få hem pållan först.. ;) Sedan kommer jag helgen efter.. Hahaha.. ^^

Sussi
0

Nämen, vadan detta? :)

Säger som Alex, du är för söt! :)
Tackar ödmjukast för den!

You just hang in there girl! Det blir nog bra igen, jag tror alltid på lyckliga slut :) En dag i sänder….

Maja
0

Hihi.. :) Det är så lite så.. :) Du har också alltid, alltid, alltid funnits här för mig.. :) Tack gumms!! <3

Sussi
0

Det finns inget bättre än att kunna hjälpa en vän :)

Om man verkligen klarar av att hjälpa, det är inte så lätt alltid, men som stöd finns jag alltid här :)

shirley
0

dagen ros till min underbara vän sofie för att hon finns!
å en till min goa sambo!
å en sista till tjejen som är i mitt stall numera och träna hästar, en klart go tjej!

PimTheGreat
0

#8 Vad gullig du är……Generad..Du är värd ett fång av rosor tillbaka av mig då du verkligen ställt upp för mig och finns för mig när jag behöver en vän!!!! TACK!!!!!

Maja
0

Jag måste tacka Alex idag igen.. ;) Du vet varför, jag måste börja lyssna på dig allt oftare!! :) Tack gumms, du är bääääääästast!! ;D <3

Alex
0

Haha inga problem, men nästa gång får du gärna lyda mina råd direkt, utan att komma med en massa andra dumma idéer innan.. Det blir jobbigt att tjata på dig så mycket ju ^^ Hihi. Dessutom vet du ju att jag alltid har rätt, så du borde väl inte behöva tvivla på mig? ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Maja
0

Hmm.. Nu när du har nytt hår vågar jag lita på dig mer.. ;)

Alex
0

Hahahahaha tack.. eller nåt :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport