Börjes-katalogen?
Jag hajar inte.. Jag såg framemot en jättekatalog från Börjes och så dimper nåt fjuttblad ner i brevlådan?
Vad hände med katalogen? Hur kan den ha blivit så tunn?
Några fler som funderar på samma sak?

HAHA tänkte samma sak idag faktiskt!! =)
Men iaf den jag fick idag är ju inte "huvudkatalogen" jag fick ju typ bara för nyheter 2007 … om jag inte har fattat helt fel
Jag vill ha det där Himalaya regntäcket, i den nya färgen, tyckte det va skitsnyggt :D
Jag fattade också det som det var ett nyhetsblad…

Nyhetsblad? :D Det var en katalog Åsa!! *asg*

Hmm.. det kanske bara var ett nyhetsblad då… För på baksidan står det att man kan beställa huvudkatalogen gratis. Men kommer den hem i brevlådan snart då eller?
Det är ett tilläggsblad bara, den tjocka katalogen gäller HELA 2007. Nya katalogen brukar komma ett tag efter årsskiftet.

Nya katalogen kommer i mars ung.!!

jo, jag tänkte på det oxå… blev jättesnopen.. skulle ju handla massa fint till min nya dam ju… :(

Aha! Vad trist. Då måste jag ju vänta ännu längre på en ny börjeskatalog ;)
De nya börjeskatalogerna brukar nästan alltid komma ut toksent…. efter sommaren…. vilket är jävligt dåligt.
Jag har beställt kataliogen via deras hemsida och har även ringt o beställt katalogen för 4 veckor sedan då sa de att de haft problem med itnernetbeställnignarna av katalogen men att nu när jag ringde skulle katalogen dimpa ner inom en vecka…..
fortfarande ignen katalog, inte ens den där tunna reklamkatalogen!
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Brukar få nya katalogerna omkring mars-april varje år.
Jag fick min tjocka katalog för flera månader sen.. och den gäller för hela året, :)

JAg får varken katalog eller nyhetsblad i min brevlåda från Börjes. JAg får alltid hämta en själv i butiken när jag e där…

#14 haha stackars dej…;)

Om man kan hämta katalog i butiken så betyder ju det att man måste ha ganska nära dit? Alltså är det inte det minsta synd om dig Pim ;)
#5 ja men jämfört m den STORA katalogen var det ett "nyhetsblad"! märk ord, grrr!
!

#17 hihihihii född till att retas vetdu!!! haha

ska nog passa på att åka till börjes i helgen när vi ändå är nere i småland…
När jag bodde där var vi på Börjes minst 1ggr /månad.., gärna 2 ;)
såg en jättesöt rosa grimma, ska ju skaffa tjejhäst nu så då kan man köpa sånt…