IIE__ HALLÅ?
Du var på Ullared igår? Hur var hästsortimentet? :)

hoho?

puttar ^^

HÄR ÄR JAG :D hahah! men du skrev ju fel :( ^^

men hur var de tpå ullared __iE???

jaja, iaf så tkt jag hästavdelningen va ganska liten, men det fanns mkt där! :) Många täcken ridbyxor o sånt :)
Själv köpte jag
Ridtermobyxor 169:-
Ridvinterjacka 229:-
Shortchaps 199:-
Hästgodis 1,3 kg 25:-
sen köpte jag inte mer hästsaker :) annars blev det lite tröjor en klänning, lösngalar, sminktillbehör, hårspray o andra småsaker :) :P

hade de flera olika shortchaps? mina jga köpte därifrån kostade 99 men det var mocka och de billigaste de hade då tror jag….
kikade du ngt på täcken?

de hade olika :)
mina är typ "läder" elr de är ju inte det men vet inte hur jag ska förklara annars ^^ sen fanns det fodrade med sånt mjuk ull/teddy tyg :) och ngr för 99 som va i mocka, men det va mest stora elr små storlekar + att det typ bara va blått o rbunt - jag ville ha svart ;)
sen fanns det ngr andra för 99:- men de va jätte lustiga ^^

oj, glömde sista frågan ^^
kollade bara lite snabbt på täcken, har ju ingen häst att titta täcken till så va inte så intresserad om man säger så :) :P

ok. när jag var så hade de nog bara två eller tre olika att välja på. jag köpte de mest udda, gula!

haha okey ;)
tror färgerna de hade var Blå (mörkblå), svart o brun :)

oooj, då liiite fel på namnet jaa ;)
IMORGON SKA JAG TILL ULLARED :D Har iofs ingen häst att shoppa saker till :'/

haha, du + alla andra fåår skriva Jennie annars, jag lovar att inte ta illa upp ;) (A)
Men man kan ju alltid köpa småsaker som kan passa elr bara köpa till sig själv ;) :D
n¨gon som, vet om de har sadlar på gekås?? jag, jn84 och jennniie ska dit den 28e :)

Sadlar har de nog…kanske inte..men det är väl ingen hit att köpa en så pass viktig sak som en sadel på gekås?
pippa - nä, var bara en fundering.. vet redan vilken sadel jag ska köpa ;)

nope, jag såg iaf inga sadlar ..

Aha ok! haha dom har sadlar på ÖB iaf ;)

vad blir det för sadel då eve?
fridak - en dressyrsadel ska jag nog satsa på :)

cilla89 du skulle väl kolla täcken? regntäcken och vintertäcke? om du köper ngt, kan du kolla vad det har för trådar, du vet ripstop-siffrorna?
Eve, dom 10+ gångerna jag har varit där har jag inte sett några sadlar iaf… ;)

#20 det var inte mkt att hurra för i täckesväg :/

köpte du ngt då cilla89 ? :P :D

blev det ngt alls då?

tyvärr var det väääldigt magert på hästfronten på Ullared tyckte jag :/ blev bara Hampa Pro skydd, bruna.. och ett schabrak..
blev dock en hel del hästakläder :) bla, två ridpiker för 80 kr tillsammans :D och en svart/grå rutig långarmad tröja för 90 kr..
hann inte med så mycket :/ köerna in var enorma! men vi ska dit igen i november :)

Vilken dag var ni där på cilla?

lördags..

vi hade inga köer alls, kunde gå in o ut som man ville där, skönt ! :D

_ie vilken dag var ni där då?
Vi planerar ju att åka ner, men det känns kanske lite dumt att åka 50 mil för att handla där en lördag..

en torsdag :) alltså i torsdags som va ;)

jag var där en lördag å då var där inte mkt folk alls.
#29 det finns en camping brevid. så man kan åka dit fredagen och stanna till lördagen så har man två dagar på sig att handla! =)