Hallå?? *eko, eko*
Värst vad dött det var här då.. Var är alla?

jag är här x-D

Och jag är här x)
jag är här =)
Ja, jag är ju här :) Men inte så länge till

Jag är här till och från. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hääär =D
häääär!
Vi kanke läser… Eller kollar på postkodmiljonären och hoppas att det är vi som vinner…
Jag har tatt hand om min lilla problemhäst idag…

Jag kom precis hem från brorsan. Blev bjuden på middag *yummie* Så nu är jag mätt o trött =)

hääääääääär :D

nu ska jag gå
*gäsp*
Imorgon kl 12:00 ska mamma o jag vara med Molly hoss ett stall nära mej (vi går ditt med Molly) för en Kiroprakt(stavas?) kommer ditt och h*n kommer söderut och ska vara skit duktig . Så vi har då beställt till hoss kiropraktion så då ska h*n kolla igenom hela Molly då ( : Asså vi har inte märkt nått fel men Det skada rinte med en lite undersöktiing, kan ju finns fel som inte är så syndliga lr nått… och alla säge att h*n är jätte bra: ) , Ska bli spännade o höra vad h*n säger Om Molly … ( : hoppas att det h*n säger bra saker iaf! Om ni vill veta hur det gick i morgon så kan jag Skriva en tråd om ni vill då :D

Jag är här nu :o)
Maken och jag har firat våran 16 årsdag idag, med bio och gott käk och när vi kom hem kollade vi på ännu mer film :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Jag här nu en kortist. Måste gå och koja snart.
#13# Grattis CBA på er bröllopsdag.

GRATTIS CBA!
Audiatur et altera pars
jag e här, ensam, mitt i natten ;o
/Elin
Nu är jag här :).. Ska vara i stallet halv nio för å Fixa henne :) För idag ska vi tävla :D

Skallebang va ett nytt ord som jag aldrig hört förr. Alltid lär man sig nåt nytt =)
#19 vad jag vet kommer det från skåne nånstans… Har stulit det av lisette ;)

#20 Så du bara går o stjäl saker av andra? Hmm… ;P
Kunskap saknar ingen om det lånas 

#14 & 15 HALLÅ hur gammal tror ni jag är va *asgarv*
Vi firade 16 år tillsammans inte 16 årig BRÖLLOPSDAG *fniss*…..viss skillnad he he he he
Den 28 maj firade vi bröllopsdag…1 år ;o)
Tack i alla fall :o)
Grattis CBA!! ;) På bröllopsd.. Ojdå.. :P Haha..

#23# Ha, ha hur ska vi kunna veta det? Du skrev ju så. *ler*
Ja, du är väl en gammal tant som jag och bebbe, antar jag. hihi
gejsa, jag har för mig hon bara är runt 30… ;)

#20 jag har säkert fler ord du kan få stjäla… :D

Ja, 30 är väl ingen ålder. He he Jag har ju varit gift i 28 år nu. 

#25 Jag skrev att vi firade våran 16 årsdag :o) inget om bröllopsdag ;o) ha ha ha
Gammal tant va *hrmf* ;o)
Vi har varit tillsammans i exakt halva vårat liv…vi träffades i gymnasiet och var 16 år då. Vi har inte varit ifrån varandra många dagar under dom 16 åren…ack ack ack så unga vi var *försvinner bort i tankar*
#26 Alldeles riktigt slo :o)

#29: haha, men om ni hade gift er på en gång så hade ni kunnat firat 16 årig bröllopsdag nu. :-)
Audiatur et altera pars

#30 Jo visst, men det hade inte varit speciellt lagligt *skratt*

haha, tänkte inte på det. ;-)
Audiatur et altera pars

äsch, det kan man få dispans för!

Jag är här nu =)
CBA! du är absolut inte nån gammal tant!!
visst är det skönt att verkligen känna sin nästa? min gubbe och jag var också unga när vi träffades…

hmm, nu får jag en ny tråds vibb här. ;-) Hur gamla var ni när ni träffade eran respektive eler något sådant. ;-) Måste genast fixas.
Audiatur et altera pars

#35 Tack så mycket jen! ;o)
Absolut, visst är det härligt :o)
Vi är så lika oxå i det mesta och har väldigt roligt tillsammans vilket för mig är viktigt.

nu tycker jag att det ekar lite mycket!
Ingen här?
Jag är här lite till och från, som vanligt ;)

slo - då är vi två iaf ;)
Japp :) Trevligt trevligt. Varit i stallet idag eller?

Nä, tyvärr så har jag inte det, medryttaren har idag och imorgon. Men imorgon ska jag dit iaf, ska laga täcken.
du då?
Hehe okej, jobbigt. Nja här har det regnat till och från hela dan… Har roat mej med att flytta, typ. Ska bort och kela och borsta en stund snart :)

okie, det skullle jag också vilja! Han var lite galen igår när vi red så antar att han var lugn idag =)
Var inte så säker på det :) Var ute och galoppade på långa grusvägar igår, härligt värre :D

Nja, han borde vara det :p Vi galopperade uppför en backe, o han ville vara först så han kastade sig åt sidorna ut på åkrarna för att komma förbi de andra hästarna. Var uppe för iaf =) Efter många bockningar och nästan sprungit in i en stolpe.
Och nu är jag här.. ;)

Jag är också här!

jag är här nu, o en stund till..

Jag är här typ 3 s.e.k till ; ) För jag ska ut till stallet o fixa innan hästarna ska in x-D, Men sen kommer jag ; )

tjaaaaa
Oh det var inget dåligt gammalt inlägg du hittade nu.. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Grattis CBA *asg* mm GANSKA gammalt!! haha var inte ens medlem då detta skapades hehe men kan lägga ett inlägg nu isf…bättre sent än aldrig hihi
Haha precis, det är rätt inställning. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

hihi knäppa jag ska alltid komma me nått sjukt så vrf inte nu?? *asg* haha
Kan ju nästan säga grattis i förskott för nu borde väl årsdagen komma igen, eller?

#56 hahaha aaa det är sant!!

hehe xD