Starta facebooksida
Hej på er!
Har surfat omkring på häst-sveriges facebooksidor så som föreningar etc etc. Och jag tycker det är så himla dålig gemenskap mellan alla små föreningar över hästsverige, till och med inom länet är det svårt att se vad som händer/hänt förutom de stora evenemangen som Gbg och Stockholm Horseshow eller andra stora grejer som involverar Svenska Ridsportsförbundet.
Därför tänkte jag starta en Hänt & händer i häst-Sverige facebooksida där man delar artiklar/evenemang/facebook inlägg från alla städers föreningar så hästfolket i Sverige kan gilla sidan och få uppdateringar från hela Sverige. Men kan inte bedriva den själv utan tänkte att vi som är här kommer från alla diverse håll och har alla olika föreningar och grenar som ni rider och älskar. Jag kan starta sidan och sen lägger jag till personer som får möjlighet att posta inlägg till sidan.
Tillsammans kan vi försöka hitta en publik (fråga hästbloggar, ridskolor och klubbar om de kan länka till sidan) så vi får se allt roligt som händer runt om i häst-Sverige :)
Är det någon som är sugen?