Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 367 ggr
pippa__
0

OT: Tycker Ni Inte...

Åter igen har jag gjort en super upptäckt!!!

Keps är det bästa som har uppfunnits!! Finns det nått bättre än en keps som man kan gå och gömma sej under om man är lite folkskygg eller bara inte orkar prata me nån som man möter på stan????

Och återigen, ursäkta, för onödig tråd!! =) Men visst är det så??? hahahah

Alex
0

Då föredrar jag nog solglasögon.. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Beundy
0

Hahaha, har jag aldrig tänkt på xD Använder aldrig keps ^^

pippa__
0

men solglasögon syns man ändå ju…hihi! Kan förstå hur strutsar känner sej när dom stoppar ner huvudet i marken..jätteskön känsla!!! *asg*

joytick
0

Solglasögon is the shit xD

pippa__
0

hihi men kepa är bättre!! haha

gejsa
0

Äsch! Varför ska man gömma sig överhuvudtaget?

Alex
0

Keps förstör frisyren ju, har du inte förstått det? ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

pippa__
0

Men då får man låta bli att ta av sej kepsen under dan ju Alex…hihihi

pippa__
0

Gejsa skrev där uppe att det kan vara bra om man är lite folkskygg eller bara inte pallar vara social me nån man känner…=)

__iE
0

solglasögon är mkt bättre ;)

pippa__
0

Nee vadå solglasögon??? Vrf mobba mej nu då allihopa??? *snyft*

[slo]
0

E du knäppare än vanligt? :P En keps går väl inte att gömma sig under… Men glajjer funkar fint ;)

fridak
0

men att använda solbrillor när det är molnigt ser ju inte lite dumt ut!

pippa__
0

Klart man kan gömma sej under en keps slo!!! haha därför jag skrev till Alex att man känner sej som en struts..bara man inte ser någon så är man osynlig själv!! *asg* ;) hahaha

fridak
0

fel pippa__ ! man bockar ner huvudet så att ingen ser vem man är under kepsen och själv ser man inget heller så därför går man in i allt!;)

[slo]
0

#13 Point taken, det är till 99% bara knarkare som har glajjer när det inte är sol :)

pippa__
0

hahaha nee så gör inte jag!! jag sneglar upp ibland för att se så inget hinder är ivägen…råkar man då få ögonen på nån man känner så SNABBT ner me blicken igen..hihii

Loa-bg
0

Jag känner mig som ett proffs i keps ^^ Jag har en Krafft-keps och en Passier-keps. Sen har jag nog en Falsterbo-keps nånstans också!

Alex
0

#16 Alltså kan man lugnt gå runt i Karlstad med solglasögon oavsett väder. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

[slo]
0

#19 Njaa, ni är väl bara alkoholister…? Jag förstår inte riktigt vad du menar faktiskt :P

fridak
0

men en keps skyddar bättre mot regn än vad ett par solglas gör! dessutom är vanliga solglasögon värdelösa när man ahr ett par vanliga glasögon

[slo]
0

Pippa förresten, jag har ett bättre tips till dej, och det när näst intill gratis :D Ta en gammal mössa, klipp två hål för ögonen och voilá, ingen kommer känna igen dej ;)

Alex
0

#20 För det är så många som har det, så folk är vana ^^

Det finns allt rätt ordentligt med knarkare också ska du se.. Hihi var en insändare i tidningen häromdan, en som var sur över att kommunen inte gjorde nåt åt alla missbrukare som tog över stans parker och allt.. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

pippa__
0

#22 hahaha men DÅÅÅ kommer alla glo ju!! det är ju det jag inte vill!! hihihi vill ju gömma mej..=) Nee keps får det bli..hehe skyddar mot regnet me..=)

gejsa
0

Eller ta en nylonstrumpa över huvudet. haha

pippa__
0

hahaha ni är ju galna!! vill inte åka in för att jag är folkskygg!! *asg*

[slo]
0

Vad är det för regn du snackar om förresten? Här har det varit sol till och från flera dagar nu :)

DojoKelder
0

det ska ju vara keps OCH solglasögon fattar ni väl!!

pippa__
0

Nee kan inte ha solglasögon…

Det har regnat här nere så måste ha keps vid sånt väder annars ser jag ut som en pudel me en "bad hairday" hihhihi

Loa-bg
0

Håller med DojoKelder där! ^^

Alex
0

Näpp. Håller stenhårt fast vid att frisyren förstörs av keps. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport

joytick
0

Håller med alex :9

pippa__
0

Jo den förstörs, men me mitt hår så är det en tolkningsfråga om den ska vara av eller på vid regnväder ;)

__iE
0

håller med alex och anna ;D

pippa__
0

Mäh!! Ni ska ju hålla me mej ju!!!! hahaha

casandra
0

Jag gillar inte keps alls. Inte att ha på mig, men på andra så :)
Mössa däremot, det är grejer det! Urskönt, snyggt, perfekt att gömma sig i, eller ja, gömma sitt icke iordning gjorda hår eller när det är sådär härligt oduschat.
Haha :)

pippa__
0

haha jo kan jag hålla me om casandra, men det är för varmt att ha mössa nu..iaf här nere =)

PimTheGreat
0

Håller med dig Pippa….orkar man inte vara social är keps super att ha på huvudet och gömma sig under!!! Känner igen mig där. Den är bra i hästträning också,,,,,,,,Flört

Milli
0

nää keps har aldrig varit ngt för mig, ser inte så smickrande ut på mig ^^ isf solglasögon lr mössa :)

fridak
0

mössa är det aldrig tillräckligt kallt för! har aldrig kunnat ha mössa ens i vinter med snö och massa minusgrader…solglasögon används bara när man kör bil! om man nu är folkskygg så är det antingen keps eller stanna hemma som gäller. båda skyddar mot regnet som hållt på från och till denna veckan….

E_hjo
0

Eh… Jag ser ju för fasen ut som en kille i keps så… Nej tack!  : D

pippa__
0

TACK Pimmen!!!! Va bra att NÅN förstår!!! hahhaa

casandra
0

#40, Jag var lite som du förut, och kunde typ aldrig ha mössa på mig, kändes alltid fel och jag tyckte det var fult.
Men nu älskar jag det, det är så sjukt skönt! Skulle tillochmed kunna sova med den på om det vore så! Haha

[slo]
0

#43 Välkommen till Svenska försvarsmakten, där blir man kommenderad att sova med mössa på när det är kyligt ute ;)

Älskar också mössor, har bara så svårt att välja ut en att köpa så jag blir oftast utan… För att köpa två är ju onödigt :P