?.?
Heej. Har ngn nån stallplats som är ledig nära enköping ska kanske ta tillbaka min gamla ponny??

HAr nu fått en :P
det var nog årets snabbaste stallplats-hittande ;) Hela 23 minuter tog det ;) hi hi

hahaha mm det gick snabbt.. :P
Troll???

#4, behöver det inte vara.. kan ju va så att hon annonserat ngn annanstans innan ;)
Till TS: Kollade dina bilder, har du två hästar som heter Diddie? En svart med stjärn å snopp och en helsvart?

oj då tog visst min kompis häst. tittar inte vilka bilder som jag lägger in precis:p min kompis såg den här annonsen och ringde mig på en gång så fick jag den :P
#7 - Många av dina bilder i fotoalbumet kommer från google och den där skimmelfärgade "shettisen" är en islandshäst som heter Haflidi.. ^^

Jaha okej men jag har fotat dem själv. Vet ej varför dom e inne på google med ettt annat namn :p
Haha.. Tvivlar på det du.. ;) Bilden ligger inne på autsurs sida så du har inte fotat den.. Och det är verkligen ingen shettis.. XD Hahahahahahahaha..
tycker att många bilder ser ganska fejk ut

5 år och andra när han va när han var 7 år
va kul för dig Jessika :) Du har tagit jätte fina bilder på Dragon och tokyo… Men den som du hade lagt in är ju inte tokyo. Kan du inte se skilnaden mellan en islands häst och en shettis??Ne skoja.. Och du hade en jätte fin bild på diddie. Hur fasen kan du fota så bra?? Men aja. Hur går det med diddie? Har du börjat hoppa henne? Ska du ta hem tokyo?Vad ska du göra med honom då:p Ha det så bra med alla dina triontalls hästar :P
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Det är ju visst Tokyo