Människonöje men djuren då?
http://www.youtube.com/watch?v=vIZJHZ9tEo0
Off topic men ändå rör det hästar.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Fy *svärord* PIIIP PIP PIIP!
vad jag hatar sånt här..

ush ja. dom visade jätte mycket rodeo på TV när vi va i canada och jag kunde verkligen inte se det, började nästan gråta.
Kan inte se, bara så jävla hemskt. Hatar :'(
Ok, när ska ni släppa det? Hur många trådar om hur hemskt rodeo är har det gjorts nu… Istället för att sitta här och skriva om det, GÖR något åt det om det stör er så mycket!
#4 Och hur ska jag veta hur många trådar som gjorts om det då jag knappt är in här på detta ridsport då jag inte ens äger en häst eller ens pysslar med hästar?
Om du ser ordet Rodeo så behöver du ju ej öppna filmen eller kommentera. Mig veterligen så förekommer ej detta i Sverige..
Jag såg aldrig ordet Rodeo…
#6 Inlägg 2 så står ordet Rodeo.
Det är för j**ligt att människan ska behöva utnytjja djur och plåga dom för att roa sig själv. Tror knappast att någon av dessa djur tyckte det var en kul grej.
Slo du har på sett och vis rätt att man ska göra något åt det och jag tycker Mymlan gör det genom att visa länken för oss. Mymlan sprider informationen om rodeons baksida som kanske intealla vet om.
Jag gör mitt till att INTE besöka rodeo och informera om det djurplågeri som förekommer.
bara en fundering… hur många KVINNOR håller på med detta jämfört med machomän?
Jaa, Ove-D, det var en bra fråga, möjligtvis en kvinna som har blivit uppfödd med det här som underhållning.
Helena
… för inte kan de tänka på DJURENS bästa iaf…