Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettavel
Läst 1115 ggr
kemikal
0

fölvisning Uppsala

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 17-18 augusti är det fölvisning och premiering på UVFK i Uppsala. Är det någon som ska dit, för att titta eller visa? Om ni ska visa, vad är det för häst?

Från mitt stall är två anmälda, årets föl som är en hingst efter Don Primero, och 2-åringen, en valack e. Silvano.

kemikal
0

*puttar*

kamjo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det den premieringen där ettårshingstar visas?? En hingst jag sålde förra året skulle visas i uppsala, men jag kommer inte ihåg om det va i augusti eller september….

kemikal
0

Man kunde visa upp ettårshingstar ja, letar du på asvh:s sida ska resultaten finnas där, eller om du ger mig namnet kan jag kolla i katalogen jag har om han var med.
Men det kommer att hållas en skild rådgivande bedömning för hingstarna också, 8:e november. Även den kan man läsa om på hemsidan.

kamjo
0

#3 Kan inte hitta honom någonstans… men du får väldigt gärna kolla om han var med… For Freedom e. For Feeling u. Simona, hade varit roligt att veta hur det gick för honom Skrattande

kemikal
0

Jag hittade inte honom i katalogen heller. Jag tror inte anmälningstiden för den rådgivande bedömningen har gått ut än, så det kan ändå hända att det var den de menade.

kamjo
0

Ja det får vi hoppas att det va den de menade… Vill så gärna att de visar honom =)