Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttävlingar
Läst 750 ggr
Kellynelly
0

Yeah!!

Pappa har gått med på att köpa en till häst!! Tittade på den idag urgullig 15.00 kr. Men han är inte inlärd så bra ännu så jag får träna in honom! Helt otråligt :) Han heter Victory Tilly och är ett varmblod med lite kallblod i säg..

*bild borttagen enligt skrivreglerna* 

AusaBausa
0

Vilket fint ansikte:-)

Yessica
0

Sööt =)

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Nicey_och_Smulan
0

Ja va mysig han såg ut…värsta coollugna fejset ju =) Så fint ansikte!!

wewwa
0

Vad fin!! : )

Maja
0

Hahahaha.. Victory Tilly? Det är ju den där kända travaren.. Tvivlar på att han är till salu va? ;)

DojoKelder
0

#5 det är han INTE då stig H har fått den hästen!!!!! han ska hemma hos honom som pensionär.. och OM han nu skulle heta Victory Tilly så är han då inte reggad hos STC då inga hästar där får ha exakt samma namn..

Maja
0

Hihi.. Då var det som jag trodde.. :P Dessutom så finns den där exakta bilden på hans hemsida.. ;)

DojoKelder
0

och stjäla bilder får man ju INTE!!!

Mandysan
0

#5 Jag tänkte det samma….

DojoKelder
0

sen skulle jag också gärna vilja veta vart i hans stam det skulle ligga kallblod!!

SofiaR
0

varför slösar du ens tid på att skriva det där, trodde du ärligt talat nån skulle gå på det.

Kellynelly
0

fick den där bilden av dom som hade den innan och skrev fel han heter victory chilly. JAg vet inte vart bilden kom ifrån så att jag  vet inte tyckte också den såg ganska mystig ut

DojoKelder
0

ja det är iaf Victory Tilly du har där på bild!

Mandysan
0

#12 Det finns ingen reggad häst som heter Victory Chilly…:S

DojoKelder
0

#14 nej det kollade jag med!!

__iE
0

var hittade du annonsen ?

Kellynelly
0

Okeej men jag fick den av dom gamla ägerna ska åka och köpa honom imorron kan ta ett kort då :p

DojoKelder
0

har du inte sett hästen IRL??

DojoKelder
0

bilden ska nog bort iaf.. då du inte har fotografens tillstånd.. även om det nu är gamla ägaren som snott den..

Kellynelly
0

Min kompis tipsade den :P

Kellynelly
0

Min kompis tipsade den :P

Kellynelly
0

ska ringa och prata om han gick igenom veterinär beskrifen och ta tid men vi sa kanske så han ka ha blivit paxad få se  kommr ringa nuu

DojoKelder
0

jaha…

wewwa
0

ehum, ojdå… :/

Yessica
0

Va, var det travaren Victory Tilly?! Jag är inte så insatt i travet så vet inte hur han ser ut, men kände igen namnet, men tänkte vissa hästar heter ju lika.. det här verkar vara en stor soppa! Undra hur det egentligen ligger till… Hum :S

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

Romana_12
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

xD

DojoKelder
0

nästa objekt heter möjligtvis inte scarlet knight??? =)

Scandi
0

hehe..:P är du säker på att det inte är ngn som driver med dig? Har du bara fått den bilden?