nu är han borta...
nu är han borta mitt lilla russ.
dom flyttade honom till nån annan människa igår…tydligen..
jag visste väl om det, eller ja, jag fick reda på att dom KANSKE skulle flytta honom till sommaren, Om dom ville ha honom, och sen så bara pang bom, så åkte han igår.
och då sa jag, säg till mig i tid, så jag hinner säga hej då och så. men icke då. =/
visserligen står han närmre mig nu, men hos några helt vilt främmande människor, så det känns ju lite konstigt att åka dit…
men jag hoppas han får det bra, nu så har han ju två ston till kompisar så det går väl ingen nöd på honom…;)
ja, det var min avskrivning det…
Usch, stackare… Kan inte vara lätt när det blir så 

Det var tråkigt att höra… Hoppas han får det bra!
ja, han kommer nog få det bra, men det är ju lite tråkigt, och jobbigt, för min del, när man inte får säga hejdå, och när jag faktiskt inte alls hade bestämt mig om jag själv ville ta honom….

vill du hälsa på och säga hejdå kan du ju säkert åka dit! *tror*
ja, jag hoppas så :)

Jisses vilken gullig lite polle! :D

Oj! Vad glad jag blir. Trodde att hästen hade blivit avlivad. Jösses vad hjärtat började slå när jag läste det första. Tycker att det var bra att russet kom till ett nytt hem. Ägarna tyckte väl att du velade för länge. Dom ville ju bli av med hästen redan i jan om jag inte minns fel. Inget elakt i det men skönt att det inte avlivades iaf. Du får väl åka och hälsa på om några veckor och kolla så att hästen har det bra vet jag.
ja jag tycker också att du ska åka o hälsa på hästen!

Skönt iaf att som Gejsa sa att han iaf lever, mår säkert bra:)
ja, jag tycker med det var bra, egentligen, men jag sa att jag ville bli förvanad innan han flyttade, men icke.
fast ja, ägarna visste att jag inte kunde ta honom förrens till sommaren, om jag hade tagit honom, och det var egentligen inte dom som ville bli av med honom, eftersom dom fortfarande äger honom så vitt jag vet, utan det var bonden han stog hos som inte ville ha kvar honom, efter att han tog bort sin fjording.
jag menar ju självklart inte att dom skulle tagit hänsyn till mig, nej nej, men jag tyckte ändå, när jag faktiskt lagt ner timmar på att umgås med honom, att dom iaf kunde visat mig den lilla respekten och berättat det för mig i tid. så jag visste när det skulle ske, för det jag först fick höra, var att det var ett par som ville ha honom som sällskap, Eventuellt, dom hade inte heller bestämt sig, och Om dom skulle tagit honom, skulle dom med väntat tills sommaren var här. men just sällskapsbiten var udda, eftersom dom redan hade två ston.
men för hans skull, så ja, det är bra, då kanske han får några fina sista år. men det jag är mest rädd för är ju att dom inte heller har nått hästvett och kommer börja rida honom som vilken annan häst som helst…vilket han inte håller för..
men jag hoppas och tror han får det bra, herregud, han får ju två egna ston! :)

Du får väl kolla upp det då och då för hästens bästa.

ett eget litet harem, det är bra du unnar honom det… :D
ja, jag har tänkt det :)
haha, jaa, klart jag gör det, då blir han ju en lycklig gammal gubbe :)

om än en snuskgubbe…
haha, ja, det kanske finns en risk.
men han stog ju med en dam innan, och dom trivdes ju så vida pass att han vägrade äta samma mat som dom hade ätit tillsammans. haha.