Hur många?
om du skulle bygga ur ditt stall hur många boxar ska du bygga ut då? Och vad skulle du mera bygga?
Vill gärna veta lite, Vill ha lite ideer!! 

Jag tycker att det är trivsamt så som vi har det i vårt stall. : )
7, alternativt 8 boxar.
Men jag skulle vilja ha ett speciellt fikarum ^^
De närmsta stallplanerna jag har är en utebox till min pålla. Innan så har jag haft drömmar om ett stort lyxigt stall med minst 20 boxar men det funkar inte med min pålla så det får bli en utebox ;) Ev en brevid till Corall men inte mer…

Vi håller på att bygga stall just nu. Det blir 4 boxar och sadelkammare.

Jag skulle byggt en 8-9 boxar, en bra sadelkallamer om är uppvärms och symlig, ett bra fikarum och en riktig toalett.
Vi har ett litet stall med två boxar o sadelkammare här. Men det duger bra.. : )
15-20boxar skulle jag vilja ha :) Fullt med Gotlandsruss!!!!!! :)
#6 samma här men bytt ut russen mot shetttisar ;.)

Om jag skulle fylla mitt enorma stall med mer (det behövs verkligen inte byggas ut mer!) skulle jag ha fyra boxar till, har tre nu, + bygga en spolspilta.

Skulle ha 6-8 boxar fika rum, lr ja iaf en mikro! TOALETT ETT MÅSTE om jag skulle ha ett stall. Vi har ingen toa istallet där jag är nu :/
skulle vilja ha 10 boxar till, ridhus och skrittmaskin!
Boxantalet är helt okej, 15 stycken. Men sen skulle det ju inte vara helt fel om sadelkammaren och allt annat sånt låg på nedervåningen också, så man slapp trappan… 
Ridhus vore ju inte heller helt fel, vi hade lite planer på att bygga om ladan, men den var för smal så det skulle bli ett mycket större projekt än vi tänkt i så fall… Sen skulle jag ju inte tacka nej till en ovalbana heller. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#11 - Haha.. Den där trappan är läskig.. :P Ovalbanan var det ju inte så långt till heller.. ;) Själv har jag lååååååååångt till närmsta ovalbana…….om det inte finns nån här som jag inte känner till vill säga.. ^^
#12 Fast den ovalbanan är rätt privat, tyvärr.. ;)
Och säg ingenting om trappan innan du har gått i den med sadel och massa andra grejer.. Man ser inte vart man går och råkar man missbedömma nån steglängd eller nåt råkar stå i trappan så blir det mindre roligt.. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#13 - Äääh.. Ni har i alla fall en bana över huvud taget.. Ni har ju t.o.m. en paddock.. ^^ Jag får rida runt, runt, runt ett gäng med halvgalna ankor om jag vill träna så.. XD Och du vet ju hur mycket Dufá gillar det.. ;)
Haha.. Har Alex ramlat i trappan? :P
Ja just ja, vi har en bana att kolla på.. Jippie.. Eh..
Näpp, har aldrig ramlat i trappan.. Än. ;) Bara snubblat lite ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ett lösdrift som är i direk anslutning till stallet är vad jag drömmer om.
Stoor lösdrift och ca 4 boxar, spolspilta, värmd sadelkammare, bykmaskin och wc är vad jag ska satsa på i mitt stall samt breda gångar och nära till plattan.
Vi har typ 16 boxar, tror jag… Spolspilta inne i stallet, rundcorall, ridhus, varm sadelkammare och fikarum, skitfräsch toalett med dusch… Kommer inte på något jag saknar :)
Jag vill ha Slo's stall fast lite färre boxar.. runt 8 skulle räcka :)
Kan ju säga vad jag har nu: 5 boxar, uppvärmd sadelkammare med egna skåp. Omklädningsrum på G. Oinhängnad ridplan. Det jag mest vill ha är en toalett och en inhängnad ridplan.
#18 Det märks faktiskt inte att det är så många hästar, har aldrig varit i ett stall som är så lugnt och skönt :)
Stoora hagar glömde jag ju av, och KANONSNÄLLA hyresvärdar 
Sluuuuuuuta xD *villocksåha*