vad tycker ni om detta?
vad tycker ni om detta inlägg?
http://forum.lantbruksnet.se/hastnet/posts/57067.html
Vill bara påpeka att sign: ARG! har en poäng i de hela,
Singaturen; ARG! e nämligen jag.
Vad tycker ni?
Tycker ni som jag?
Ska man göra såhär mot folk som lagt ut bilder när dom rider?
Jag tål kritik över de jag skrivit om ngn inte tycker som jag.
Tycker ba de e så otroligt lågt att lägga ut en bild o sedan kräva kommentarer att dom ska hålla med på annat håll! FY F*N!
/Elin

Jag såg tråden, och tycker det är fel att diskutera andras ridning så.
bra tack Kiara!
/Elin
jag har aldrig skrivit nått där inne, men läst en himla massa, och jag fick ofta uppfattningen av att det för det mesta bara kritiserades..
och klagades på andra…tråkigt. och fel.
jag såg också detta, jag tycker det är larvigt av den som startar tråden att lägga ut nån sån bild och fråga. jag brukar kika lite där o svara ibland om nån kommer med någon NORMAL fråga

hjag kommer inte ens in på sidan.. *mutter*

Har inte läst komentarerna efter men, hästen ser iaf lösgjord ut.
-Tycker personligen att det är bättre form änn inspända/spända hästar.
mvh Linda
ser i mina ögon ut som man lägger ner hästen efter tränsingspasset. Inget fel alls. Bara bra

#6 jag tyckte också att det var ganska mycket rygg och bra under tramp. Huvudet måste vara tillfälligt bakom lod, det tror jag i alla fall. Jag hatar att kommentera ridning ute från en bild, det är ju ett fryst ögonblick.

Håller med Er andra, lösgjord häst med bra rygg och tryck i traven. Minsta lilla förhållning i tygeln kan få hästen att tippa in nosen en sekund = tillräckligt för att det ska fastna i kameran… inget att säga om det.

blir så arg när jag ser detta.. tycker det är så fult gjort att göra så mot ngn.. dvs diskutera "bakom ryggen på ngn annan". finns ingen anledning att diskutera dennes ridning om hon/han inte själv bett om det…
#10 precis, så himla barnsligt. förresten såg inte jag heller så värst mycket fel på den bilden.

har svarat detta inlägg där inne nu. Blir så j***dra trött på alla som inte kan sköta sig själva. Varför är det så svårt inom ridsporten??? Jag fattar inte!
Helt patetiskt!
Folk vill bara trycka ner för att verka bättre själva! Hatar besserwissers etc.etc. Vad säger egentligen EN bild??
Bilden kan visa en tillfällighet..
Är man själv nöjd med det man gör och någon annan tycker på ett annat sätt så är det ju inte ens någon mening att tjabba emot för det leder ändå ingenstans. Huvudsaken är att man trivs själv och att hästen mår bra. Men det är inte bara i hästsport dessa diskussioner förekommer. Det är i det mesta och folk tycker det är SÅÅÅÅ roligt att gnälla o lägga sig i, även i sånt dom inte har med att göra eller vet ett skit om. Varför? Kanske för att sträka sitt ego?? Tiden hinner ikapp dessa människor också kan jag upplysa om.

alla tycker dom är så otroligt duktiga. det är nog det saken handlar om framför allt. man ska nog sopa rent framför sin egen dörr innann man gnäller på andra…

vissa har lätt för att prata om hur mycke de kan…. men vad stämmer när man tittar nämre?????
DÅ ska jag börja sälja sopkvastar! Kan lätt bli miljonär på det tror jag.
Det finns folk som har fel också! En del av de kan inte erkänna att de har fel även om beviset är så säkert som att sola ä varm. Va ska man säg om dedär? Ska man tyck synd om dem va?

# 17 bara för att du stannat extra länge på blåkulla eller? ;)

#18 ja man kan nog tycka lite synd om….. ;-)
# 19 Jag är kvar än, jag är passade bättre bland alla elakingarna där. Eftersom jag själv är en egotrippad elak häxa, jag har hittat mina själsfränder här, lika dras till lika heter det ju och det stämmer jättebra. Men jag erkänner i allafall. Ska börja med kvasttillverkning nu.
# 18 Nä jag tycker inte synd om dom, förhoppningsvis lär dom sig en läxa någon gång. Är dom vuxna är det nog redan kört.

Jag vet hur det känns när någon säger taskiga saker om en eller om ens häst. Jag har varit jättelessen. Jag gör så gott jag kan och jag älskar min häst och hon älskar mig också ock var en vuxen som sa elaka saker. Jag tycker synd om henne som bilderna handdlar om.

# 21 kan du göra en till mig då? jag har tummen mitt i näven…
#23 När vill du ha den? Vilken färg och hur lång?

*asgarv* eftersom jag måste ha med alla häxor här på jobb så får den bli minst 20 meter. om det räcker…

Det är tack vare diskusioner som denna i länken jag valde att lämna det där forumet….för mycket käbbel och s-k-i-t snack och kritiserande av andra med fula personliga påhopp. Varenda skollov resulterade i totalt kaos på det forumet !
Tacka vet jag den mer gemytliga kamrat andan vi har här inne, där man inte riskerar att bli idiotförklarad och nertryckt i skorna för att man kanske ställer en "dum" fråga 
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
#26 Tycker precis som du! Det är skönt att veta att man kan fråga om man har en fundering utan att man ska få höra att man är dum och inget kan för den sakens skull.. :)
Keep up the good work here!! :D

Sååå lågt att skriva ner någon person över en bild. Det säga att en bild säger mer än tusen ord, men nog sjutton kan bilder ljuga rätt friskt också. Så det så. Att racka på någon för en bild är uselt, och därav anledningen till att jag inte skriver där inne.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Men en bild kan också säga 1000 ord. Men man ska ju inte tala illa om någon ändå.
jag kan väl hålla om vad alla skrev i början av tråden (orkade inte läsa allas).
jag kan iaf säga det att jag personligen upplever sidan denna diskussion låg på, som en sida där mest yngre personer skriver en massa skitsnack. tycker ofta att många där svarar på saker de inte har någon aning om, och har en tendens att kritisera.
tacka vet jag ridsport.ifouks!
jag fick meddelande från anna att någon snott min annonsbild på hästnet och kommenterat "grr" tack till dig Anna att du meddelade mig.
http://forum.lantbruksnet.se/hastnet/posts/57584.html
f**an vad lågt! (LÄGRE än glocalnet)

Det är dålig stil. men något som jag tycker verkar vara vanligt förekommande på den sidan. Trist när det händer dock. Förstår att du blev sur på dem.
Audiatur et altera pars

#31 mejla dom (hästnet) och säg att du vill att dom ska ta bort tråden, dom gör det om man ber dom och det är relevant och det är det ju.
Jag tyckte det var en bra bild
#33 ja! det var en bra ide! det ska jag göra. tack

tkr med dt va en bra bild =)
tkr inte hon ser föör stor ut..
#35 ja, bilden är fin. den är 1år gammal. Mathilda har vuxit bra mycket nu. hon är ca 150 hög (höll på att skriva I MKH)

mhm :)
hehe ^^ ja, hon har kanske en manke ? ;)

#36: För mycket hästprat när man börjar mäta sina barns mankhöjder. *fniss*
Audiatur et altera pars
usch, det är ju fruktansvärt att folk ska hålla på sådär !
det är ju helt sanslöst ! så jädrans arg jag blir !!
men det är väl bara små fjortisar med dåligt självförtroende som tror att dom mår bättre av att hålla på.
puuuh..

jag kan inte mer än hålla med. jag tyckeri nte din dotter ser stor ut på bilden. men är hon 150 nu så är det nog lite stort :D

jag kan inte mer än hålla med. jag tyckeri nte din dotter ser stor ut på bilden. men är hon 150 nu så är det nog lite stort :D

#38 fniss
ja, för mycket häst-surfande kanske?
#42 på bilden är hon ca 140 inte (mkh) hehe. hon har växt ca 10cm på ett år. men det är likadant med min 14åriga grabb, han är jättelång 181, 7 cm längre än mig

Sååå stor tycker jag inte att hon ser ut.
-Ja fy att ungarna håller på att lägga ut bilder så där och osportsligt kommentera..FY!!
ne, hon sitter lite och lutar med huvet