OT: Vilket dilemma

haha, ojdå, vad många ankor…
Kan ge några förslag:
* Den vita på duschkranen.
* Den pyttelilla chockrosa på badkarskanten.
* En av de gula i fönstret.
* En av de svarta i fönstret.
* Den stora röda på badkarskanten… haha

Hehe.. ;) Varför kan du inte ta med alla?
Piratankan!! Den med horn! :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
haha, ojdå, nu kollade jag bara på första kortet… : )

Vet itne hur mkt som får plats, har inte sett min lägenhet än. Om de finns plats kommer alla att skeppas ner såklart =)

Hm.. Ta med dom du tycker bäst om ;) Förstå främst.. Men annars kan ankorna bo någon annan stans i lägenheten ;)

Kommer ju vara ankor överallt ju isf ;-) De e ju de som är mitt problem, jag akn inte välja, gillar ju alla lika mkt ju…
näe mia, det blir svårt att välja.
men djävulen, zebran och sjörövaren kanske ?
Hade tagit de 4 svarta o den guldiga..
Haha så söta!;)

Ta alla för guds skull!!! : D
Säger som #14, lämna inte ankorna!! :P Jag hade släpat med mig alla :D

Zebran, definitivt! Såg inte den chockrosa, men det lät coolt…
#16 Om man kollar på första bilden så står det pyttesmå snkor på badkarskanten bla; grön, blå, orange m.fl, men där står det en liten rosa oxå… ; D
haha min mamma samlar också på ankor, fast mycke porslinsankor, men har endel badankor nu me, jag hade försökt att ta med allihop =)

o nu blir dom andra ledsna för att dom får stanna hemma..
heheh
Meen.. Jag som tänkte föreslå att du skulle skicka piraten, zebran och djävulen till mig.. :(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Var får man tag på zebran? Jag har börjat samla på djävulsankor åt Alex (sambon). Vet inte hur glad han är över det, men han har iaf fått en djävulsanka och en zoombieanka. Han kan gott ha en zebra också för att påminna honom om hur bra det är med hästar… :-D

Mangis - Jag köpte min på tradera, enda stället jag hittat den på.

Du får ta några ankor med dig varje gång du varit hemma och hälsat på!! Så slipper de andra bli ledsna!! =)
Har bestämt mig för att 5 st ska få följa men vilka? Inte så stort problem i era ogon kanske men för mig, mina älskade ankor… ;-)