Hur kan man... !?!
Få bort sin mörkrädsla. jag är assa mörkrädd hur ska man göra för att få bort det? Skulle vara roligt och höra tips från er.. Asså hjälp mig. Jag skämmer ut mig i klassen. PÅ halloween partyn vågar ej gå spökrundan!!

hahaha är väl inget fel i det..=) Är oxå mörkträdd!! Framför allt om människan bredvid mej skrämmer upp mej..

Ser du på skräckfilmer?
skriv på övernaturlig iFokus, där finns nog många som kan tipsa
jag ör också grymt mörkrädd.. men nu har sambon jobbat natt i typ en mpnad, så nu ha det blivit bättre, jag har liksom varit tvungen att vänja mig
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

jag va jääääääätte superduper mörkrädd innan. men jag är inte så mycket mörk rädd numera :P jag växte lixom ifrån det :P
Haha känner igen mig, är super mörkrädd xD
jag är inte speciellt mörkrädd, bara ibland.
jag var inte det innan, tex när jag hade perle, då gick jag ut till stallet, en runda på 3-4 km, och där fanns en lampa på hela vägen, den var precis vid en ladugård där en man hängde sig.
det var lite läskigt, men jag var aldrig speciellt rädd.
sen skrämde en gammal pojkvän mig så in i norden, efter det blev jag rätt mörkrädd, men nu börjar det släppa, sisådär 6-7 år senare :P
dock sen jag sprang på loet utanför jobbet kan det kännas lite….konstigt att gå där.

Är ni verkligen rädda för själva mörkret ?
Man är nog mest rädd vad som kan finnas/döljer sig i mökret :)

jag var mörkrädd innan sommaren, men nu är jag det inte lika mkt längre. vet inte varför xD