Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettfoder
Läst 1897 ggr
Scandi
0

Mustangs foder!

Har varit och kikat runder på rätt många olikafodersorter men har nu fastnat för mustangs pelleterade original foder! Verkar vara gott för hästen och där verkar vara bra grejor i. Dessutom så ska det va rätt hyffsat pris å det har jag hört?? Vad tycker ni om mustang? Tror att det skulle passa eligble bra..

Lyrik
0

Har gett av deras B-vitaminer. Var billig då, iaf i den affären.

Kraftfodret vet jag inget om, ger hellre Edel.

Scandi
0

får ju se om det passar till höet.. men antagligen blir det d..

julianaS
0

DET ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) ger musli 50/50 med havre kross. har använt många foder genom åren men mustang är en klar favorit. näst bäst är väl kraft men jag tycker det känns lite tråkigt…

Zigge-3
0

mustangfodret är kanon, använder muslin då den är ångkokt och utan havre!

[Anna-N]
0

Tycker Mustangs foder är väldigt bra. Mkt att välja på beroende på behov och hästarna gillar det = Kanon!

DojoKelder
0

#4 vart köper du mustangs foder?? har inte hittat någon som säljer det här i närheten… =)

Scandi
0

vet någpn vad det kostar?? jag får fram olika priser hela tiden?

CBA
0

Jag har alltid gett Mustangs olika foder och tycker att deras müsli är konon.

En säck med müsli orginal kostar runt 142:- och det är ett riktipris som är satt från tillverkaren men sen kan det skilja några kronor från ställe till ställe.

Super foder är det iaf :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Lyrik
0

Mustang B 1 liter kostade 99 kr sist jag köpte en. Men nu köper jag EMIN B 2½ liters dunk på Börjes, blir billigare.

MalinSandman
0

Min häst har fått Mustang pellets rginal i ett år , till en början tyckte han det var enormt gott , men så kräsen som han är var jag tvungen att byta, !!.. ASjälv tyckte jag att han funkade jätte bra på det :D

Zigge-3
0

#6 jag köper det i en affär i Hoby som heter Mumsbiten!

DojoKelder
0

#11 ok.. vart ligger den??

Zigge-3
0

#12 den ligger vid fotbollsplanen! Kör förbi Karlssons infart så ser du en skylt där det står Mumsbiten, den hänger på en lyktstolpe!

DojoKelder
0

#13 ok.. då ska jag undersöka saken!! Tack så mycket!!!