Bilder

Åhh.. min bebis med en bebis!!

Hi hi, den där älgen blir jag galen över, kan knappt rida någonstanns nu med Astra ju..

Fy att du vågar visa honom sådär..ha ha djurplågare….

fy

Varför har Astra täcke på sig? Är Linda rädd för att hästen ska bli skitig? he he det gör ju inget hon är ju fläckig ändå.
Undrar om någon har häst som inte är lerig när man tar in dom på kvällen just nu.

#13 Nära men det var frost på morgonen när jag släppte ut, Louise tog av det efter hon fotat..
-Hon får lätt ont i ryggen när hon blir kall=jätte knepigt:(
-Aaa detta eviga borstande!
Pst kan man få lite bilder från Sorros födelse?
kram

Jag var så stressad att jag inte tog några foton när Sorro föddes. Höll ju på att ringa veterinären. Sedan var det så mörkt inne i boxen det var ju efter 23 på kvällen så dom få foton som togs sedan syns det knappt på tyvärr. Vi tog bara foton på morgonen sedan. Dom fotona har jag på min hemsida.

Ok, jag förstår det!
-Men var du med medan hon fölade iaf?
-Hur var hon då berätta!-Snälla!
-Får man sno bilder på Soya och Sorro från din hemsida till artikel?
(Anger givetvis källan:)

Ja, både Elin och jag stod bredvid och såg allt. Jag såg ju från köksfönstret att hon började gå till boxen i logen på kvällen. Stannade upp rullade sig någon gång och gick iväg igen. Två ggr stannade hon och rullade sig. Det gjorde väl ont.
När vi kom till boxen hade hon lagt sig. Hon gick upp och ställde sig och la sig igen. fötterna såg jag ju från köksfönstret också. Såg att det var ett tvåfärgat föl då på långt håll.
Allt tog över 30 min men det är ju rätt så normalt. Så jag var väl mest skärrad över att få se allt. *ler*
Om det är något foto så kan det gå bra. Men dom är ju inte så där jättebra tycker jag.

Att ni inte sprag ut då och tittade så alltr gick bra, eller ville ni att hon skulle få lugn och ro?

Jo vi gjorde ju det direkt. Jag höll ju koll på henne när hon gick i sommarhagen från fönstret. Men sedan när vi såg att hon var på väg till boxen och fötterna redan var framme så rusade vi ju ner. Självklart.

Ja ja då fattar jag.
-Du..pinsamt men kan inte hitta din hemsida!
-Morr varför har vi inte laggt in den bland våra länkar?

Inte så mycket att titta på heller tycker jag. Uppdaterar inte längre. Har programmet i den gamla datorn.
ni som nu kollar, skriv i gästboken, tack!

Tack!!!!!

Kanske ska tillägga att hon rullade sig ca 2 minuter efter vi tog de här bilderna :P