Nicoles första eldprov
Ikväll blir det Nicoles första eld prov, matte har ångest och målar upp alla möjliga senarion. Marquise och husse ska på träning, jag följer ju givetvis med. Nicole blir ensam i drygt en o en halv timme, hon har varit själv dryga halvtimmen och det har gått jätte bra. Det går säkert bra nu också, det är bara jag som oroar mig. I en hage brevid har hon kompisar som hon ser. Så ni kan väl hålla en tumme eller så att allt är lugnt när vi kommer hem igen.

det ska nog gå bra :D Lycka till iaf ! :P
klart det kommer gå finfint ! :D

hon skrek och löpte som sjutton när vi lastade på Marquise. Men jag hade killar i garaget som höll ett öga på henne. När transporten lämnade stallplan traskade hon efter en stund till hö högen käkade och gnäggade lite. Hur lugnt som helst. Hon blev jätte glad förståss när vi kom hem igen!
Vad är ett eldprov? ;)
Vad är ett eldprov? ;)

Så skönt att allt gick bra!!

#5 eldprov något som är stort kan man säga i enkel mening. Nicole lämnades ensam för en långstund, det blev två timmar den här gången. Nu vet jag att det går att lämna henne i hagen också utan problem. Vanligen har jag haft henne inne, men vi bygger om i stallet och då fanns det ingen möjligehet att ställa henne i box.