Hur mycket
Hej!
Hur mycket tycker ni att jag ska ta för att det kommer en tjej ock rider på mitt gotlandsruss 2-3 gånger i veck. Han är 13år och väldigt snäll att rida! :)
Hälsningar Nellie
Kommer hon att ha honom som sin egen under sina dagar, stallskötsel mm? Eller bara ridning?
Hon kommer få borsta, kolla tempen, sadla, rida, eventuellt att duscha eller svampa av honom, diska vattenhinken och fylla på vatten i boxen, massera med en massageborste efter ridpass och lägga på ett täcke om det skulle behövas. :)
HaHa, blev det för mycket?
Hälsningar Nellie
Det här repet tycker jag är bra till repgrimma http://www.biltema.se/sv/Bat/Rep/Tagvirke/Polypropylenlina-25760/
1000 kr kanske jag är i stallet 1-2 gånger men jag rider och gör vad som helst i 3 h och för det betalar jag 700kr för två gånger i veckan för en 500kr. Hoppas att jag har hjälp till lite hoppas du kommer på ett bra pris😄
Du kallar det djur, vi kallar det livet!
Det är ju lite skillnad på om hon ska rida 8 eller 12 ggr per månad. Men jag skulle nog ha tagit 600 kr för 2 dagar/vecka eller 700 kr/3 ggr i veckan.
Jag betalar 450kr i månaden för att få rida 2-3dagar i veckan. Ska även ge hon mat o ibland ta in två andra hästar o ge dom hö. Den föra jag red fick jag betala 600kr i månaden för att bara rida 2-3dagar i veckan. Det som överraskade mest var att det kostar mindre pengar för mer möjligheter. Ridhus o paddock fanns inte hos den förra, utan där fick man antagligen rida på ett fält eller i skogen. Så det är stor skillnad.
Jag betalade 500kr när jag var medryttare 2 gånger i veckan. :)
Tillägger att jag betalade 500 kr för 1 dag/vecka på en islandshäst.
#0 Hur har det gått ?

Kozze <3
Bestämt mig för att hon ska få betala 400 kr i månaden och då gör hon allt det jag skrev i #1. 😃
Hälsningar Nellie
Ok va bra 😄