Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridning
Läst 1250 ggr
nellsve
0

Hur mycket

Hej!

Hur mycket tycker ni att jag ska ta för att det kommer en tjej ock rider på mitt gotlandsruss 2-3 gånger i veck. Han är 13år och väldigt snäll att rida! :)

Hälsningar NellieHjärta

[Biancalice]
0

Kommer hon att ha honom som sin egen under sina dagar, stallskötsel mm? Eller bara ridning?

nellsve
0

Hon kommer få borsta, kolla tempen, sadla, rida, eventuellt att duscha eller svampa av honom, diska vattenhinken och fylla på  vatten i boxen, massera med en massageborste efter ridpass och lägga på ett täcke om det skulle behövas. :)

HaHa, blev det för mycket?

Hälsningar NellieHjärta

Minorca
0

Det här repet tycker jag är bra till repgrimma http://www.biltema.se/sv/Bat/Rep/Tagvirke/Polypropylenlina-25760/

The Animallovers!!!
0

1000 kr kanske jag är i stallet 1-2 gånger men jag rider och gör vad som helst i 3 h och för det betalar jag 700kr för två gånger i veckan för en 500kr. Hoppas att jag har hjälp till lite hoppas du kommer på ett bra pris😄

Du kallar det djur, vi kallar det livet!

[Biancalice]
0

Det är ju lite skillnad på om hon ska rida 8 eller 12 ggr per månad. Men jag skulle nog ha tagit 600 kr för 2 dagar/vecka eller 700 kr/3 ggr i veckan.

Zebra02
0

Jag betalar 450kr i månaden för att få rida 2-3dagar i veckan. Ska även ge hon mat o ibland ta in två andra hästar o ge dom hö. Den föra jag red fick jag betala 600kr i månaden för att bara rida 2-3dagar i veckan. Det som överraskade mest var att det kostar mindre pengar för mer möjligheter. Ridhus o paddock fanns inte hos den förra, utan där fick man antagligen rida på ett fält eller i skogen. Så det är stor skillnad.

Iaemi
1

Jag betalade 500kr när jag var medryttare 2 gånger i veckan. :)

[Biancalice]
0

Tillägger att jag betalade 500 kr för 1 dag/vecka på en islandshäst.

The Animallovers!!!
0

#0 Hur har det gått ?

nellsve
1

Kozze <3

Bestämt mig för att hon ska få betala 400 kr i månaden och då gör hon allt det jag skrev i #1. 😃

Hälsningar NellieHjärta

The Animallovers!!!
0

Ok va bra 😄