Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 605 ggr
Amazing
0

Vad tycker du om....

Hejhej..
Gud vilken aktiv medlem jag har blivit här, haha. Kan nog bero på att jag är sjuk och hemma ifrån skolan .. :( *Miss my math*

Aja, nu lyder frågan såhär (invänta aplåder Oskyldig )

Vad tycker du om kuttespån?

Funderar på att använda detta i boxen till min häst, istället för det gamla som vissa läst om.

Mvh ABC123.

Amazing
0

*hrrm*

gejsa
0

Jag förstår inte. Men vad menar du med det gamla?

Alex
0

Är inte så förtjust i det personligen.. Men det är säkert inget fel på det egentligen. ;) Tycker själv torv är det bästa.. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

lisette
0

jag ska nog ha spån i år. av den enkla anledningen att min granne köper pallar för 900:-, ett helt ok pris.

annars kör jag på torv. tycker kutterspån blir så äckligt efter ett tag.

Alex
0

Jo det är väl en fördel i alla fall, det är billigt… Går ju knappt att jämföra med torv en gång. Men tycker nog att torv är värt priset ändå..

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

davidia
0

jag tycker ju bäst om torv.blev fast direkt.kutterspån blir äckligt direkt.och är lite dammigt.just nu så har jag spån som är som små små kulor.lätt att mocka i och billigt.5 kr säcken:)och inget damm.

shirley
0

är inte glad för det…. tycker det dammar och är jobbigt att mocka i, men det blir ju väldigt mjukt för hästen…..

Lorita
0

Jag har spån på sommaren och torv på vintern.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

PonnyAnnie
0

Tickle har lite "fin spån" i botten och sen kutter,tycker att det funkar as bra  .  ;P

bubbelbubbel
0

jag gillar spån, har aldrig använt torv eller halm heller för den delen, utan spån. lätt att mocka och ser fint ut :D