OT: Favoritserier?
Vilken favoritserie har du på TV?
Jag har flera, men några av dem är: Bones, CSI, Sommartorpet, Veterinärerna, Cityakuten, Hell Kitchen.

Jag är väldigt dålig på o kolla på tv, nu blir de nästan inget alls förutom om jag har tid Djurpolisen i Phoenix på mogonen. Annars följer jag inget just nu. Men till hösten ska jag självklart kolla Bonde söker fru o även sen Lets dance, nå mer blir de nog inte.

Kollar direkt inte på tv nu sommar tid. Men på vintern föjer jag massa serier

Kollar nästan aldrig på tv. Det brukar bli på top model när det går.

Lost, Prison break och Dexter..

desperata hemmfruar följer jag slaviskt
Greys anatomy, McLeods Daughters, Hells Kitchen, CSI, Law and Order….^^
Scrubs, Lost, Grey's Anatomy, Top Model, Cityakuten, Simpsons.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#7 Jag glömde Grey´s Anatomy, Law in Order (stavning?).

Hjälp, jag glömde Greys Anatomy!
Jag följer inget… Fast försöker kolla på Robin Hood, Simpsons, Family Guy och Scrubs :)
Scrubs är lätt bäst ;) När jag är hemma streckkollar jag på säsongerna typ dygnet runt.

Grey's anatomy,desperate house wifes,the war at home & Las Vegas:D
#11 Jag brukar låta jobbet bli lidande och kolla på det på tv när det går på kvällar/nätter, det säger väl en del 
Vänner! Och South Park ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Våra bästa år, Cityakuten och Navy CIS
kollar inte på tv typ x) men nån serie, då ere väl That 70´s show :)
till hösten ska jag följa bonde söker fru.och just nu så följer jag ingenting då jag inte har tid att kolla på tvn..

Bones, Veronica Mars, Grey's Anatomy, CSI…. med flera :S

Scrubs och Simpsons är ju lätt bäst :G

Bonde söker fru i höst givetvis. Sedan följer jag Ghost wisperer. (stavas?)
Lets dance oftast.
Idol när det går, Top Model USA, Grey´s Anatomy, Ugly Betty, CSI, CIS, Scrubs, My name is Earl (and so on^^)
Helena
ja just ja.ghost wisperer försöker jag att följa.

Vänner för hela slanten!!! Och Beverly Hills me haha
hm. har skaffat mig en morgonrutin med home and away.
dumma såpa !! man kan inte slita sig, och missar man ett avsnitt har det ju hänt 7000 saker.
annars är det just nu greek, desperate, betty..
hm, fast deperate har inte börjat i usa än, och inte heller betty, men greek går för fullt :D
har även hittat till saving grace som är rätt speciellt…
ja, vi ser för mycket på tv. :P
#24 Haha Home and Away brukade jag också titta på förra terminen innan skolan… Sjukt dåligt men som du säger det är omöjligt att slita sig!! Och allting händer på en o samma gång :p
Desperate housewives och simpsons :D

top model är något ja aldrig missar.. CSI, cityakuten, simpsons och family guy är några andra jag följer halvhjärtat men top model som sagt är heligt för mej…
Desperata hemmafruar här också! De borde ju snart komma igång m den serien ju!??! Ngn som vet?

#28 hmm var det inte den 21e eller 28e eller ngt sånt?
#28 - Det börjar den 18, nästa tisdag ^^
Hanna
Jag sitter alldeles för mycket framför tv:n ^^
Följer: Lost, House, Simpsons, Vänner (för femhundraelfte gången), Desperate housewives, City akuten, Sjunde himlen och That 70's show
tror inte jag glömde någon nu…
Hanna

#30 tack hanna! vad göööött! =)
Åh då ska jag boka soffan t nästa tisdag… bästa teve dagen..jobbar 17.30 varje tisdag o då orkar man inte mer än natta ungarna typ o sen hoppa upp i soffan och bara jäsa…känns okej o sitta o glo den dagen!
Jag följer: House och Prison Break
Några favoritserier: Simpsons, Family Guy, Scrubs, Våra värsta år, Ett geni i familjen
Superveterinärerna på TV4.

hmm.. jag tittar faktiskt inte så mycket på tv.. har så mycket annat för mig och tittar jag på tv så blir det typ aldrig samma tider så då blir det lite svårt att följa något..
Jag följer Ugly Betty.
De som jag inte följer, men gillar att titta på ibland är Simpsons, Scrubs, Våra värsta år och Vänner.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se