OT. Lägsta bud...
Har ni hört talas om de nån gång? De går ut på att lägga lägsta unika bud och vinner man så får man köpa den grejen för budet man la.. Min släkting vann budet på en Canon EOS 400D för 226 kr. Rätt häftigt tkr jag :) så jag registrerade mig och la ett bud på en systemis men jag tro inte jag kommer vinna även fast det var unikt.. Är iofs rätt dyrt att lägga bud men när man registrerar sig som ny medlem så får man 3 krediter som man sen kan bjuda med :).
Så om ni vill så värvar jag gärna er dit :) Via den här länken
*putta* (A)
Man borde testa det någon gång, man vet ju aldrig… ;)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Lade faktiskt ett bud på en laptop + en extern hårddisk, de var båda unika men tydligen inte lägst, gah!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

kan man alltså ha sån tur att ett XBOX 360 Premium Mega Paket först kostar runt 6000:- o den som van lägsta fick det för 88:-???? låter underligt..

Va faktiskt in där o kollade häromdagen, men lät lite avanccerat… Hur fungerar de där med krediter eg? Hur många måste man ha för o bjuda osv? Håller mig till vanliga tradera jag, lättare de ;-) Vann förövrigt en auktion där idag så nu är en ny badanka på väg hem till mig, en batman-badanka =)

Vad är det för lustig sajt? Vem köper ut grejorna och förlorar på det då? Är det nya saker, stöldgods eller vad? Får man garanti, kvitto?
Man får garanti, 1 år. Tror inte det är stöldgods, och kvitto borde man ju få eftersom de e garanti. Dom tjänar ju pengar på alla som köper krediter, 20 krediter kostar ju 100kr till ex. man betalar 1-2 krediter(beroende på va e e) för att bjuda på nått.

ok, har inte läst på sidan så jag fattar inte vad du menar men är det inget fuffens så är det ju bra. :)
*putta* (A) Bara 2 timmar kvar på systemkameran nu :p
Jäklar kameran kommer gå för under 6kr :S
Hur jag vet det? Jo jag la ett bud på 6kr som inte var unikt så stog det att det unika är lägre än 6 kr :O

Finns en liknande sajt som heter Bidster, tror att det mesta är bluff faktiskt…

#12 Det är ingen bluff, det såldes en lägenhet här i stockholm för ca 22 tusen om jag inte minns fel.
-De vinner på att det är så många som budar, (Alla vill ju "vinna")De som förlorar är de som inte "vinner".
-Tycker att det är en smart affärsidè.

jag fattar inte riktigt hur det funkar, ska man gissa då vilket som kmr bli det lägsta ?

man får betala för varje bud man lägger och den som är ensam med lägst bud vinner.

de som håller i det tjänar självklart på det, annars skulle det itne existera. det kostar ju 5 eller 10 kronor för vart bud man lägger och man får lägga flera bud på samma grej och eftersom de är många som bjuder så får de nog in summan för prylen rätt fort.

joytick - tror kameran gick för 231 till sist…om det var den "auktionen" som slutade 7/9 15,00.

nu har de lagt in en ny digitalsystemis men den slutar inte förrän 14/9