Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 495 ggr
MiaMaria
0

OT: Framkalla kort

Hur gör ni då? Internet? Fotobutik? Eller kör ni med gammal hederlig rulle?

Om ni framkallar via internet, vart gör ni de isf o vad betalar ni för varje kort samt i frakt?

Jag har precis hittat ett nytt framkallningsställe, ja nytt för mig iaf, där jag betalade 0,39 kr/bild samt 49 kr i frakt, otroligt billigt tycker jag. Framkallade 139 bilder för totalt 103,21 kr inkl frakt, har aldrig kommit så billigt undan.

gejsa
0

PixDiscount använder jag. Man får hem var och varannan dag reklam om olika framkallnings priser. Nyss var det 50 öre styck.

LinneaG
0

Ja gjorde genom internet, tog 3 eller 4 dagar och fick de hem i brevlådan. fotoquick hette de.

ja framkallade 20x30 kort för 19kr/st och 15x20 för 9 kr/st

Hannapanna
0

Jag har andvänt olika, sist www.japanphoto.se, och jag blev jättenöjd över dessa!

lisette
0

#0 vilket ställe är det?

har aldrig framkallat mina digitala bilder, men det är dags för det nu känns det som.

MiaMaria
0

Fastlab hette dom, www.fastlab.se

Katter3
0

Jag framkallar från internet, har testat lite olika.

#5 De ska jag nog testa nästa gång det är dags att framkalla.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

lisette
0

har funderat över en sak på strl på bilderna och kvalitén.

måste inte bilden vara av en viss strl när man skickar in den för framkallning? ju större strl desto bättre kvalite sen på fotopapper. eller?

AusaBausa
0

har inte använt mig av internet innan då vi hade modem för inte allt för länge sedan..och då var det inget alternativ..men nu ska jag ta tag i mina foton som ligger på hög…samt en massa foton på skivor…är nog back ca 2 år..Kul kul!

Cavello
0

Jag använde mig av Fujifilm när jag framkallade foton för 2 år sedan. Numera skriver jag ut själv, när det gäller foton i A4 eller 10*15 format.