Egen häst? (;
Har du egen häst? (; Det har jag, berätta gärna vad du har för någon / några.. :P

Vi har tre egna och en leasad..först då har jag min ridponny Ballerina som är 17 år.Karl-Oskar som är ett russ och en duktig travare han är 9 år,Jonas Jo som också är en travare av rasen Nordsvensk han är 5 år,och sen har vi shettisen Sindy som vi leasar och hon är 10 år och springer också på trav.

Fiona ett shettis sto på 9 år e.Flagg u.Viola, svart med 4 vita strumpaor
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
En shettisvalack på 9 år…

Har ingen egen häst, o vill inte ha det heller :)
Har 2-3 medryttar hästar istället :D

jag har en häst på prov, men jag kommer att köpa honom!
Han är 12 år o vbl. Har gått på travbanan startade sista gången i maj i år!

Jag har 6 stycken (puh)
Jomik: Min första egna ponny! Han blir 31år vid årsskiftet. Piggast i stallet, ser inte ut att vara en dag över 15.
Dalentino: Min buse, 4år inköpt på fölauktion i tyskland. Väldigt fin, E.Don Bosco - Condor M. Min hopphäst bland alla dressyrhästar =)
Daimler: 4år. Han är såå lik Nasse i "nalle puh". Rädd för hela världen, förutom mig när jag leder honom. Men ridningen är inte helt lätt… Men han är bland de finaste hästar jag sett i hela mitt liv. Fick 52 poäng vid fölbedömningen, vann sin årgång.
Brownie: Prinsessan i stallet! 9år. Mamma utbildade henne, sen tog jag över henne när hon blev 8. Med mamma blev hon sexa i Sjuårschampionatet i Falsterbo. Med mig har vi tagit ett NM silver förra året, Ett SM silver i år och en 10e plats på EM. Samt många placeringar och vinster vid internationella och nationella tävlingar.
De andra två är mammas, en sexåring efter Don schufro och en femåring efter Rotspoon, köpt från tyskland. =)

Jag har två stycken hästar me min familj. Två stycken nordsvenska travare moalina 4år och frejlina 19 år.
En bild på frejlina:)

Här kommer bilden.
Har en egen häst. Lyrik, kbltravare, 26 år nu. Min sedan snart 11 år tillbaka (961225!).
Min andra egna häst. Första var Blue Skies, "Skyan", eng fbl.
Har en liten kanel , en welsh på 12 år :)

Jag har 4 st ^^
Shadow Man(Shadde) är en Arabvallack på 6 år. Men inte alls utbildad och väldigt lättskrämd :P Han beter sej i utväcklingen å till sättet som en Nyinriden 3 - åring :P Vi köpte Honom i Jan. Han är Brun Med Sjärn och Snopp :P E. Hillman u, Silver Ruscinia
Memphistoz ( Memphiiz) är en Parthbreed Arab på 2 år :P Han är 50% arab och 50% Holstainare. Han är Undan vårt förra Arabsto Jooline, Som avlivades i Jan.. :, ( Memphiiz har en benskada som kanske blir bättre, Vilket vi hoppas :D Han har varit hos oss i hela sitt liv :D Han föddes Fux men blir skimmel .E. Cortus U. Storgards Jooline ox
Polly Är Min Låtsas syrras häst, Fast Min Mamma står som ägare . Hon ör en tjock blandrasponny som är runt 1.20 i manken. Polly köptes in i Maj ( ? ) . Hon är en bra nybörjar häst och älskar att hoppa :P Polly är brun utan tecken.
Skrållan Kom till oss för några veckor sen. hon föddes hos eh hästhandlare som bara lät henne gå i en stor hage å hnaterade henne inte ett dugg. Eller jo, Under värkningarna slog dom omkull henne och värkade. :O Stackars häst. Det var meningen att hon skulle Slaktas när hon blivit tillräckligt gammal :O Hur kan man göra nått sånt? :O Skrållan är en 2-årig Minishettis och är brun :P Men ljus runt ögononen ! Hon är så himla sööt :D Jag är glad att vi räddade henne från hennes hemska öde! Hon har gjort stora framsteg å nu kan vi tillochmed lyfta å kratsa hovarna.