visst ska allt jäklas?
världens sämsta dag..
de som skulle köpa min häst ringde och sa att de inte vågade köpa en häst som inte är igångsatt, vilket innebär att jag inte kan köpa min drömhäst ändå, trots att säljaren sänkt priset 15.000 för att jag skulle ha råd med honom.
Ni vet ingen som vill köpa en superfin trevlig och snäll, men liten, skimmel?

Vill det gör jag…men har varken stallplats eller råd, tyvärr. Men nån måste de väl finnas? Hon verkar ju toppenfin 
Måste vara jobbigt när man funnit de man vill ha…Är det många andra som står på kö efter dig på din drömhäst?
Mvh Matilda
nej ite just nu, men hon vill bli av med honom så hon sänker priset… å då kommer nog fler.. tur bara att han är ganska svår-riden..
åh va djag vill ha honom! men det ger ju itne mycket när jag ändå har min pålla kvar.
#2 Kanske kan du ju köpa din drömhäst xD och jag min xD Jag ska börja fråga och tjata i morgon.. Men sa du inte att det var flera som var intresserade ? Då borde det väl inte ha varit så svårt att sälja henne ?
det är flera, men ingen tar tag i något… alla måste alltid vänta in något eller så… en ska få sålt sin häst innan, m.m
det är en klassiker har jag märkt.. de har inga pengar just nu, de ska sälja en häst samt flera anledningar…jag håller tummarna för dig ems!
jo jag med! haha
men det blir alltid så!*asg*
#4 Ok! Få fort jag hör ett ja från mamma och pappa berättar jag det för dig. Därefter måste jag börja höra ordentligt med andra stall och om en transport som Tova gumman kan åka.. xD

hej,
är han eller hon en ponny?

Lycka till ems :)
det är en liten häst, på 156 cm. tack alla

Åh att alla köpare ska krångla….
ja men visst. de vill alltid, men det är alltid något ivägen. och jag börjar känna "ring inte om ni inte är beredda att köpa häst!"
någon som håller med??
jo, håller med.
Hade jag haft tid å pengar till en häst till hade jag ringt dej direkt jag såg annonsen. Men nu ha ja ju inte de.
Så därför har du inte hört av mej…
Hon e superfin din häst! Varför inte behålla henne?
Kram!

Ja det är konstigt ibland är det som om det går "troll" i försäljningar ju…