Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 3184 ggr
[Lill-Jonna]
0

Hästsaker Säljes!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har kolla igenom mina hästsaker och har hittat en hel del som jag inte använder.

Komentera EFTER bilderna.

Jag börjar med ett Rosa shabrak till ponny. Det skulle behöva tvättas, jag tror det är bomull.                                                                  Nypris: ca 150-200 kr                                                                     Till salu för: 35 kr

[Lill-Jonna]
0

Svarta tyglar. Guldfärgat. Tror det är bomull (är inte bra på sånt)                                                                                     Shetland                                                                                 Nypris: ca 100 kr                                                                    Till salu för: 30 kr

[Lill-Jonna]
0

Inte helt träns. Svart, Guldfärgat, slitet,  har inte bett, pannband, tyglar och nosgrimma.                                                             Nypris: ?                                                                              Till salu för: 12 kr

[Lill-Jonna]
0

Till ponny (glömde säga det)

[Lill-Jonna]
0

Rem till nosgrimma                                                                 Smutsigt, inte smort på ett bra tag.                                      Nypris: Fick den med träns, har därför ingen aning.                  Till salu för: 1 kr

[Lill-Jonna]
0

Glömde säga det igen (det var till ponny och är svart)

[Lill-Jonna]
0

Pullar-nosgrimma                               Svart, guld, väldigt lite använd.                                                                             Nypris: 85 kr                                                                      Till salu för: 35 kr

[Lill-Jonna]
0

Läder remmar till sporrar                                                      Svarta. aldrig använda                                                          Nypris: 35 kr                                                                         Till salu för: 20 kr

[Lill-Jonna]
0

Grimma med matchande Grimskaft                                          Ludd på nosgrimma och nackstycke, blå, skulle behöva tvättas. Det är till Ponny och Cob (inte säkert att det passar d-ponnyer) Nypris: ca 120 kr                                                                   Till salu för 45 kr

[Lill-Jonna]
0

* sorry att det står lite konstigt (lite till höger och lite till vänster, men det blev så)

[Lill-Jonna]
0

Nosgrimma                                                                        Svart med texten "fin" till ponny.    Går att skruva av bokstäverna och sätta någon annanstans. Texten "fin" är gjord av glittrande pärlor. Mycket använd nosgrimma.                      Nypris: ?, Men bokstäverna kostade 25 kr styck. (väldigt dyrt tycker jag)                                                                          Till salu för: 50 kr

[Lill-Jonna]
0

Ridvantar       Lila, med halkskydd, tjocka och sköna till vintern   Nypris: ?    Till salu för: 15 kr

[Lill-Jonna]
0

Mobilsmycke / Nyckelband       Fick det till grimma, aldrig använt, text "kaxig", orange med svart text och även små hästar på.                                                                             Nypris: ?    Till salu för: 2 kr

[Lill-Jonna]
0

Rött grimskaft         Ingen bild än så länge, skaffar en om du är nyfiken på hur det ser ut, ganska lång (ca 1.50 m), ganska "slarvigt" gjord om man säger så (det är inte 100% säkert)  Nypris: 50 kr                        Till salu för: 15 kr

[Lill-Jonna]
0

Pannband med guld-hjärtan till Ponny                              Nypris: ca 100 kr                Till salu för: 45 kr

[Lill-Jonna]
0

Pannband med blomma        Guldfärgat till ponny                 Nypris: ca 100 kr      Till salu för: 45 kr

[Lill-Jonna]
0

Svart pannband till Ponny                                             Nypris: ?   Till salu för: 11 kr

[Lill-Jonna]
0

Säkerhetsväst                                                                    Blå, Child medium, märke: Air Wear, 62-70cm                         Nypris: ca 1000 kr        Säljs för: 150 kr

[Lill-Jonna]
0

Rostfritt bett till Ponny         9.2 cm långt                                Nypris: ca 80 kr     Till salu för: 25 kr

[Lill-Jonna]
0

Rosa Flugskydd                                                               Nypris: ?               Till salu för: 15 kr      (knappt använd)

[Lill-Jonna]
0

Lila shabrak                  Från hööks, på undersidan av en rem står mitt namn (tyvärr) Skulle behöva tvättas, Bomull              Nypris: 30 kr             Till salu för: 15 kr

[Lill-Jonna]
0

Remmar till sporrar (igen)         Bomull eller Nylon (vet som vanligt inte) Svarta                           Nypris: 25-30 kr            Till salu för: 15 kr

[Lill-Jonna]
0

Sporrar         Endast lite använda, silverfärgade, 0,5 cm (5mm)  Nypris: ?        Till salu för: 25 kr

[Lill-Jonna]
0

Och till sist……..Svart nosgrimma, Storlek: shetland , ganska slitet                      Nypris: ?              Till salu för: 20 kr

[Lill-Jonna]
0

Nu kan ni komentera :)

[Lill-Jonna]
0

dfsd

tessa
0

#6: Storlek?

[Lill-Jonna]
0

storlek på vad?

__iE
0

#27, .. på pullarnosgrimman som du skriver o visar i #6 ;)

[Lill-Jonna]
0

Oj, sorry glömde skriva det det är Cob

[Lill-Jonna]
0

passar nog bäst en c-ponny

tessa
0

#28: Precis ;)

#30: Ok synd, vill ha en till en arab men han är ju större än en c-ponny.

[Lill-Jonna]
0

Men hade nog även passat en d-ponny så änge inte huvudet är allt FÖR stort

tessa
0

#32: hmm.. =) Vad är det för märke, var har du köpt det?

[Lill-Jonna]
0

hoppades att någon skulle vilja köpa något :(

[Lill-Jonna]
0

putt

[Angel88]
0

tror du det rosa schabraket kan passa en 16 sadel? jag älskar ju rosa

[Lill-Jonna]
0

16 sadel? sorry men vad menas med det (a)

[Angel88]
0

att det är 16 tum på sadlen.

[Lill-Jonna]
0

Har ingen aning, i bredden passar den säkert i många sadlar men i längden (ner) är den ganska kort

[Angel88]
0

är det blir väl ett hopp schabrak då.. vart bor du?

[Lill-Jonna]
0

Den passar PRECIS en b-ponny, jag bor i röstånga i skåne

[Angel88]
0

vad har du för stolek på sadlen?

[Lill-Jonna]
0

vet inte, hade det på min gamla sköthäst

[Angel88]
0

tror du den psaasr en d ponny, eller e det ett skettis schbrak

[Angel88]
0

skulle du kunna väga det så jag kan tareda på vad frakten kostar

pocca
0

hejsan Erika :D:D:D:D:D:D:D:D jag kanske vill köpa lite saker utav dig!!!!!! jag vill gärna köpa sporrarna och remmar, men vilka utav remmarna ska jag ta tycker du? dom utav bomull eller läder?

[Angel88]
0

skulle du kunna väga det så kan jag kolla med frakten vad det går på, blir det inte för dyrt vil jag ha det :)

Thorsson
0

#Angel88-Lill-Jonna.Varför inte mäta schabraket?

SKULLE VILJA ATT DU HÖLL SÄKERHETSVÄSTEN EN STUND TILLS JAG VET OM DEN SKULEL PASSA MIG!

Thorsson
0

Hur mäter amne en säkerhetsväst, är det 62- i midjan och 70-i ilängeden vid ryggen?

[Lill-Jonna]
0

Jag kan väga shabraket       Banden till sporrar i bumull tycker jag för  läderremmarna passar inte i mina sporrar    jag kan hålla säkerhetsvästen till dig    Det är typ ett shettisshabrak

[Angel88]
0

då blir det för litet, ponny där emot passar till en 16 sadel

[Angel88]
0

då blir det för litet, ponny där emot passar till en 16 sadel

pocca
0

okej :) du kan ju ta med sporrarna och allt det på onsdag så betalar jag då :P

Thorsson
0

VÄSTEN ÄR FÖR LITEN; JAG TAR DEN INTE!

AliceL
0

#17, dom är sådär dubbelsydda va? skulle vilja ha, haha. men hur gör vi isf med betalning och så? =)

[Lill-Jonna]
0

Vad är dubbelsytt?

AliceL
0

äh menade #7. men jag vill gärna ha dom =)

maqiil
0

Är det lila shabraket fortfarande tillsalu?