Gaaaaaaaah..
Jag har ont i halsen som aldrig förr.. :/ Vad gör man? Kan ju inte gå omkring med detta nu.. Måste till skolan, vi har massor att göra!! :/ Har ni några tips? :) Tack, tack!! :)
Jag har också helt j*vla sjukt ont i halsen! Har nog aldrig haft så ont förut även om jag har lite ont i princip alltid. Usch!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ska vi starta ett "hataförkylningar.ifokus.se"? :P
Det gör vi! :p

Är ni båda hemma? Stackare… Skönt att jag lyckats hålla mig frisk hittills. Jag hatar att ha ont i halsen!
Kan migrän oxå få vara med på ett litet hörn?
Pröva att koka upp vatten som te typ fast istället för te så her man i massvis med honung. Brukar hjälpa:)

har lärt mig att man fyller ett glas med 1-2cm salt och liter mer vatten sen gurglar man det i halsen (sväljer inte!) och det har hjälpt på mig många gånger.
7# ja det har jag hört är väldigt bra!

Jag kör själv me Jokkbärdryck..mycket bra!! Det måste vara TRANBÄR!! Hjälper faktiskt..=)

Min dotter har halsfluss. Tror vi iaf. Men hon gick ändå till skolan. Hade något viktigt skolarbete.
#10 Usch då! Halsfluss är något som går just nu verkar det som.
Tack vare att lärarna i vår skola jobbar trots feber och riktiga förkylningar så blir sådana som jag med kasst immunförsvar sjuka direkt. :(

Ja, jag sa åt henne att stanna hemma pga att hon smittar så många. Men vad har jag att säga till när hon är vuxen. *fniss* 18 år ju.
Det kliiiiiiiiiiiiiiiiar i halsen.. :( Är hemma från skolan, har tryckt i mig vitlök och glass, men det blir inte bättre.. :(

God kombination, vitlök och glass. hihi
Hihi.. Jaaa, vitlöksglass kanske.. :P Haha.. Nädå, det fick bli lite vitlök, sedan en puckstång.. :P
Krya på er alla sjuklingar!
Härligt.. Här har ni en till som har haft ordentligt ont i halsen några dagar nu.. -_-
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

jag har me ont i halsen ! :O :(
åsså ont i halsen o är grymmeförkyld..näsan bara rinner..Blä!

ni ska vara glada för halsont, jag har inte ätit mkt på 4 dagar och har en enormt stor illamående och kan inte ens titta på mat utan att jag kräks. dessutom går febern upp typ 39 sen sjunker den lika snabbt igen.

min gamla idrottslärare sa att färsk ingefära var bra, har själv aldrig testat men ni kan ju vara försökskaniner;P
Jooo, ingefära har jag käkat.. Det är dunder mot halsont.. Det är riktigt äckligt att käka, men det hjälper mot halsont.. ;)