Vad tycker ni?
Hallå? Ingen som orkar skriva?!
Det var väl fint:) (Är dålig på att kommentera bilder)=/
han såg trevlig ut! bra bakbensaktivitet!
vad är det för ras på honom?
Du sitter ju som en hösäck :P
Se väl trevlig ut de där.
Fin häst som rör sig bra.
Du sitter en aning för mkt framåtlutad, men annars så
/Elin
Jag är dålig på att kommentera, så jag avstår.

jag tycker att det ser ut som om du har för korta stigläder. Du ser för stor ut för hästen när man tittar. Mer rakryggad ska du vara.
Tack för kommentarerna :) Jag vet jag har lite korta läder, men jag red ju fram på bilden, skulle ju hoppa sen ju. Och att jag ser förstor ut kan jag inte hålla med om, inte så det ser dumt ut.. Han är korsning mellan halvblod/new forrest och är ungefär 157 cm hög men beräknas hamna runt 160 :)

tycker pållen ser jättetrevlig ut ;o)
Hur lång är du, luthien89?
/Elin

Jag tycker också att han var snygg! Syns att det är NF *ler* Ser ut att vara bra tryck i hans rörelser. Hur gammal är han? Hur gick det med hoppningen sen då? *nyfiken*
Jag är 170 cm lång.. Schess fyller 5 år i sommar.. Jo, det gick jättebra :D Hoppade räcke på 90-1 meter.. Första gången sedan snön och vintern så jag är toknöjd :D

5 år, herregud då har han ju hela livet framför sig. den kommer att bli bra den där tror jag! Lycka Till med hoppandet framöver!
Tack :) Men fortsätt kommentera alla :D:D Alltid lika kul att höra vad folk tycker :)
Inte me saken o göra kanske o jag hoppas att jag inte blir helt mördad av o fråga *hehe*
men hur kommer de sig att du rider me gympaskor?
/Elin
Men som sagt gillar din häst skarpt. super snygg o titta på o verkar ha en trav utöver det vanliga!
/Elin
Tack :) Jo, det sa min tränare idag med att jag tyvärr inte har nått val, jag måste ut och tävla dressy :P. Han har väldigt fina gångarter, bäst är väl traven.. Nu komemr en dållig ursäkt :P För att jag inte orkar asa med mig mina ridskor från skolan och hem varje dag, det tar så himmla stor plats så jag låter dem va i skolan, har blivit en vana att rida i gympaskor, men ska löpa ett par ridskor till det är ju inte så bra precis..
okey okey.. jag mena inget illa alltså ;)
Bara kolla läget.
Hur gåre för dey o schess annars då? :)
/Elin
Snygg häst! Dock skulle jag vilja se en MKT lägre form på hästen där han jobber mer bakfrån och fram. Hästen är bara 5 år!
På bilderna ser han riden ut framifrån och bak, men det kan också vara en tokpigg häst som vill explodera vilken sekund som helst. Då håller man i! Bilder är experter på att ljuga.
Annars ser det trevligt ut, men som sagt, lägre form och en rundare häst.
//I
Medarbetare hästhoppning.ifokus.se
Jag vet han har hög form, men han är också galet framåt, så han bara kröker på nacken när jag ska hålla tillbaka honom.. Men han har ändå bakbenen med sig :)
det går jättebra med honom, vi går framåt hela tiden, känns kanonbra :D Med tanke på att jag bara haft han i 6 månader..

snygg häst! =)