du ljuger. han är itne liten. ;)

Wow vilken häst!

ok, han är stor men han är som en liten ponny….sjukt svartis. Pussar jag på Ramona och fredrik gosar med fritz så ser man hur fritz tänker ett tag sen skriker han lite och sätter full fart mot ramona för jag är hans matte…..han har lite svårt att dela med sig….han är så go
Visst hade han blivit så fin också

Han är så söt :)
kommer ihåg bilderna på honom där han var så smal, ser mkt bättre ut nu verkligen!

Rider du eller kör honom något?
Måste vara stoooort att sitta på :)

#9 Jag har inte satt igång honom ännu, hans hovar va i så dåligt skick att hovis inte ville verka honom mer än lite åt taget, han kommer två gånger i månaden nu och filar och klipper lite =0) Men snart så, då är det dax att sätta igång honom…..åh vad jag längtar

Gud vad stor han är. Jag som är så liten skulle väl se ut som en flugskit bredvid honom. *fniss* Hur hög?

#11 Jag tror att han är runt 186, till och med jag ser liten ut brevid honom och jag är 183 !!!!

Så han är inriden? Jag har för mig han inte var så gamal ännu med?

#13 odå han är inriden han har gått på grytåsens ridcenter i 10 år, där "jobbade" han även som voltigehäst !!!! Så han har anade talanger lillkillen. Han är 15 år.

Herregud! Vad stor han är då.

Oj! Haha förstår att han kanske vore bra som voltige-häst får ju plats många barn på :P
det är väl den där shire hästen du pratade om för ett tagsedan va, vad fin han blivit
ååååh, helt fantastisk !! :D

Härligt när man ser vilken skillnad det kan göra med mat o kärlek
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Vilken liiiiiiten pojke!! :D Hihi.. ^^ Söt!! :)

va sööt ! :D jag trodde inte du såg son ut, hade en helt annan bild av dig :P

Vilken snygging! Jag är ca 150 cm, oj så pluttig jag skulle se ut bredvid honom!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#21 Hur trodde du att jag såg ut ?????
Jag trodde att du va en tant lina ^^ xD Fin han har blivit :)

#24 Vaddå TANT ??? 26 år och tant, ja det kanske kan funka =0)

tant blir dessutom fru på lördag!!!

#26 Vart är du lisette ??? Men du har så rätt så !

hemma juuh! ;)

#23, jag vet inte riktigt, men jag trodde också tant
^^
äh linasvovvar, jag är 21 och numera tant :P
Hahaha xD

#30 Just det, minns det nu när du säger det, visst va det på banken du blev kallad tant ??? El har jag helt fel för mig ?
Tant Lina och Tant Karoliina :D
ja lina, i bankomatkön av en riktigt tvättäkta tant.
så nu är det nog tant lina och tant karoliina. haha

Tant kan jag så ut med, har blivit kallad värre saker