Provridaren åkte av!
som ni kanske vet har jga en häst till salu.. idag kom en tjej och skulle provrida.. Tova slänge av henne! oj oj oj… haha ibland får man verkligen skämmas över sin buse till häst. Jag har haft några tidigare provridare också.. dom åkte åxå av…! helt sjukt… kommer nog gå trögt med försäljningen

Oj då! Vad gjorde hästen då, bockade eller?

ooj, inte så bra kanske ..
såg henne på hastnet nyss .. (:
oops, så det kunde bli! Hur kom det sig?
hon är så otroligt pigg nu, när hon går så lite, och då blir hon lite knäpp… hon gjorde väääärldens bockprång och brallade och hoppade och höll på, och tjejen flög som en vante…! börjar vara ganska less nu, därför har jag lagt ut en sådan annons.

okejokej.. =/
vilken buse till häst du har ems =D
/Elin

tror nog din pålle vill bo kvar hemma…… *ler*
Håller med Shirley, Tova vill stanna hemma hos dig, varför har matte kommit på en massa dumheter med att alla dessa människor ska rida mig? :P
/Elin
åååh… det enda hon påverkar blir att jag blir sååå less på henne och sänker priset… grr
hur mkt ska du ha för henne nu då?
/Elin

varför rider du henne inte lite mer så är hon kanske inte lika pigg då folk kommer och provrider henne?

Vad är detta du kan väll inte gå omkring och vara arg på din häst. Det låter ju nästan som om du ska skicka henne till ett försäljningsstall (även om jag normalt tycker man ska sälja själv). Där kommer dom ju att göra det bästa för att hon ska bli såld.
jag var tvungen att markträna min bråkiga fjording och rida till henne ganska mycket innan jag sålde henne.

Tycker lite som Kiara, börjar oxå fundera på seriöst försäljnings stall att skicka salu hästar till.
-Eftersom det är rätt mkt känslor inblandat när man säljer sin häst.
Vänligen, lycka till/Linda

ha du ennu henne tillsalu? ja har en kompis som är lite intresserad av henne:P