(k) Foderhäst
Hej! Nu när min systers utbildning är slut så behöver hon inte längre någon hjälp med sin häst, vilket betyder att jag inte har en häst att ta hand om och rida längre. Jag har själv ridit sedan jag var 7 år och nu är jag 18. Även ägt en egen ponny och tagit hand om min systers.
Söker en storhäst att låna på foder, att börja med i ett år. Åldern spelar inte så stor roll, bara det inte ligger under 6-7 år och den ska vara åtminstone grundutbildad då jag vill träna. Jag har tränat för en mycket bra dressyrtränare med min systers häst. Men det spelar ingen roll om det är en hopphäst. Tävling är absolut inget måste för mig. Det viktiga är att det är en häst jag kan utvecklas på och förhoppningsvis utveckla med hjälp av tränare.
Jag bor i Örnsköldsvik och står i ett litet och lugnt stall med tre hästar. 7 minuter ifrån ridskola med ridplan, fina ridvägar och mysiga skogsstigar. Ser helst att hästen finns någonstans i närheten av Örnsköldsvik, men jag är öppen för alla förslag!
Hör gärna av er till alvaidajohanna@hotmail.com om ni är intresserade eller har frågor.
.