Höstnyheter?
Vad har ni sett för nya fina höstnyheter?
Jag har alldeles för mkt tid

Horsewares nya saker finns ju på deras hemsida :D
De har bla ett hundtäcke som jag undrar om inte xxs kanske passar mini-vovve?
Och Amigo Turnout finns i ny snygg grå färg, kanske min pålla skulle passa i
De introducerar även läder-produkter, undrar hur kvaliten är i de…
Sedan så har de ett par intressankta jackor ;) Denna ser rätt skön ut. Eller den här som det var lite snyggare färg på enligt mig..

Kingsland har denna hood-tröja som var rätt snygg…
Hittade desutom ett 400gs täcke som var snyggt å såg riktigt bekvämt ut, inget nytt, men jag dregglar över det för det, för det var nytt för mig :P
Euro-Stars höst/vinter har kommit med å ser snyggt ut… Men det är lite fel färger för mig…
Men det här schabracket var snyggt…
Cavallo har nya höst/vinter produkter med… Jag brukar alltid dreggla massor över deras för de passar ofta min smak å mig mkt bra, men till dena säsong vet jag inte vad de gjort, var ovanligt fult :P
Sån här "vill ha tråd"!!! Livsfarligt om det blir ny pålle:O)
ska sätta mig och kika igenom allt.. du har även pm.. kan behöva lite råd!

Hur kan du ha sååå mkt tid när du har både häst och hund ;)
vill ha schabraket och 400 grams täcket….

Blire ny häst efter Schess ska jag ha ett Rambo Supreme och ett Rhino Wug :D Så sjuuuuukt snygga :D Men dyra, 4200 kr tillsammans ;)

Jag vill också ha Supreme-täcket *ultra dreggel*
Är bara såååå snyggt! Men varför är det så svinigt dyrt jämfört med de andra egentligen? Är ju inte så mkt mer finesser än övriga Rambo, eller?

#7 Ingen aning faktiskt.. Har inte koll på det där med detaljer och så, köper det som är fint ;D Använder i princip bara HW täcken, håller sjukt bra och bra passform..

Kyras höst/vinter 07 har kommit med :D
Måste säga att det ser ovanligt fult ut… Och modelerna ser så väldigt underliga ut, det blir liksom svårt att föreställa sig hur de kommer se ut egenligen på oss vanliga slobbar :P
Active Liz skulle kanske kunna vara något…
Värkar föresten vara som så att någon form utav kaktus/ärt-grönt är vad flera företag satsar på till kläder på människor.. Passar inte mig alls…

Pikeur/Eskadron har inte några nya höst/vintersaker ännu, blää.

Riktig Ridsportsbutik visar vad bla PK, Equipage & WheatherBeeta har för något nytt i höst nu…
Hittade inget jätte kul där i…
http://www.kyrakwardrobe.com/?id=1786&pid=1787
Ridbyxorna med de vita sömmarna är skitsnygga. VILL HA!!!
#12 de va ruskigt snygga! Får man likadana ben på köpet?
#13 Hahaha, ingår midjan oxå? Isåfall ska jag köpa ett par redan idag!!!

Och Henrikssons har lagt in Scarpati shcabrack!
Är så läckra, har faktiskt inget sådant…

Håller med, de ridbyxorna var snygga!
Måste man prova, får se vad de kostar sedan :P