Utför gratis arbete i stall. TITTA HIT !
Jag är en femtonårig tjej som älskar hästar över allt annat, men inte har råd med egen häst/foderhäst, eller att ens åka på ridläger i sommar… Jag undrar därför om det finns någon som skulle behöva lite hjälp med sin häst/hästar i sommar. Jag jobbar gratis, i utbyte med att jag får rida någon gång.
Jag är en lugn och sansad person, som är villig att lära mig mer, samtidigt som jag gärna utför s.k " slitgöra " - Bara möjligheten att få vara i närheten av hästar och samla på mig nya erfarenheter och kunskaper betyder oerhört mycket för mig. Jag har ridit i ca 4 år sammanlagt.
Finns i Skåne :)
Put your guns away it´s teatime
Hej var i skåne bor du? Jag har ett varmblod på 21 år som skulle behöva komma ut o ridas ibland ;) jag bor utanför Emmaljunga Mvh Pernilla
Jag bor i Hässleholm, men har sommarkort så kan ta mig i princip var som helst i Skåne :D Kollade bussarna till Emmaljunga och det bör inte bli allt för svårt att komma dit… Jag har ändå ingenting för mig i sommar så det kan ta den tid det tar. Det hade verkligen varit fruktansvärt snällt om jag fick komma och rida ibland :)
M.V.H Alexandra
Put your guns away it´s teatime
Nu är det så att jag bor 9 km från Emmaljunga och hit ut går inga bussar, fast jag kan ju hämta dig vid bussen när jag kan. Du kan väl ringa mig 0451-92020 eller 0733-124180 Mvh Pernilla