Stella Bus
Idag har min lilla bäbis börjat visa sin envishet på allvar. På värsta Mangis-manér hade hon beslutat sig för att denna dag skulle hon inte fångas in. En timme vallade jag runt henne, under vilken jag ett par gånger på nåder fick klia lite. Så fort grimskaftet dök upp for pållan iväg i galopp. Troligtvis bidrog det att damerna idag agerade mellanhand med nya pållar i hagen, medan resten av flocken argt tittade på från sin gamla hage. Det nya sällskapet var såklart inte intressant för mamma enstöring, men Stella hade nog gärna sagt hej. Tursamt nog var jag inte alltför sen och hann med mycket tålamod (testat till tusen) få på grimman innan solen gått ner. Mitt lilla monster blir nog en rolig tonåring så småningom…

Vad jobbigt :P
Hur gamal är hon nu?

3 månader. Så det är inte så konstigt att hon hellre vill leka. Det är bara att vara envis och se glad ut. 
Haha jobbigt! Minns när Wilda var sådan där.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
hihi, kul att hon leker i alla fall :)

Vilken liten buse ;)

Hur är det med Mangis nu?
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#7 Faktiskt "oförskämt bra" som Erland sa igår. Jag vågar knappt andas om det, av ren vidskeplighet, men hon har inte fått butta på en vecka och skrittar fortfarande rent. Bättre i traven också, och svullnaden gått ner lite, lite. Håller nästan andan varje gång jag tänker på det!