Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 462 ggr
lisette
0

bilder från animal cops...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

gloddee på animal planet imorse, de poliser som finns i houston.

det var så hemskt att jag var tvungen att fota för att visa er…

lisette
0
lisette
0
lisette
0
pippa__
0

Helt sjukt ju!!!!!!!!! Skrikandes

Snuttan2
0

Vad hände med de hästarna?

På sista textramsan så låter det ju som om någon tänkt ta hand om dem… Känns som att det kanske är snällare emot hästarna att låta dem somna in…?

SofiaGenne
0

Åh fy :/

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

__iE
0

ÅhGud! usch så hemska dom såg ut :( stackarna!

lisette
0

vet inte hur drt slutade tyvärr. men jag tror det kommer senare ikväll igen!

snuttan. de lastade hästarna o körde de till ngt stödhem. ena av hästarna hade dessutom en öppen hovböld.

lisette
0

känner som snuttan borde inte dessa två stackare avlivas? =(

Snuttan2
0

Jag har inte animal planet längre så jag kan inte se det, nån annan får se å berätta :P

Jill_Niss
0

Usch och fy så hemska dom såg ut :( Måste ha svält nåt så rejält :'( Grymma människa/or…

lisette
0

om jag kommer ihåg så ska jag kika ikväll och om jag FÅR! =)

Birke
0

Ush!! *Spärrar upp ögonen* Hur kan man å ett djur att se ut sådär? Grav misshandel! Det är sjukt! Gråter Bara IDIOTER som ens kan tänka tanken på att behandla ett djur så!

Marri
0

Jag tror det var samma program som jag såg igår kväll, och var det det så klarar sig den ena hästen, den andra avlivade de för den blev så svag så tillslut orkade den inte stå upp nåmer.

Riktigt hemskt var det iaf =/

Snuttan2
0

Varför inte avliva dem direkt istället för att dra ut på lidandet egenom att försöka få tillbaka dem?  :S

Marri
0

#15 Ja du det var en bra fråga, vet faktiskt inte. Men den ena hästen klarade sig och fick komma till ett bra hem iaf.

Birke
0

#15 Precis! Ibland kan jag tro att folk har kvar hästar fö sin egenskull - Och inte bryr sig om att djuret lider! Nu menar jag såklart inte detta program, men ofta! Om min häst skulle bli påkörd av en lastbil (bor 7 meter från 70km/h - väg) och han bröt benen är det att bara ringa!

Marster
0

Ush fy vad hemsk. Hur kan man göra så !?

RADiOACTiVPiG
0

asså jag ser det dära så ofta jag kan, och jag blir så sur på sådana som inte kan sköta sina djur, jag såg en gång asså hela huset var som en soptipp och ändå hade h*n massa djur, det är ju bara hemskt och det är ofta hästar som blivit misshandlade som på dina bilder :@

gejsa
0

Ja jag har sett många av dessa program och jag lovar att jag gråter nästan varje gång jag ser det. Man fattar inte att folk är så där att man kan låta en häst lida så mycket och inte ens ge mat osv.

Men det som är så bra med detta är att dom oftast får fängelse för djurplågeri. Här skulle det bli ramaskri om någon skulle åka in i finkan för en sådan sak.

casandra
0

#20, Samma här, jag gråter typ varje gång. Det är hemskt. All misshandel/vanvård av alla djur tycker jag är hemskt. Usch, får rysningar av bara tanken.

Milly_94
0

Så jävla sjukt!

steffy
0

fattar inte hur vissa bara kan göra så mot oskyldiga djur som inte kan försvara sig, jag blir så arg

saraa016
0

jag såg det där progamet ! Det är helt sjukt vad människor gör med sina djur :O

Eve
0

usch, stackarna.. hoppas att de tog bort dem, de mådde ju inte bra nånstans.. de såg ju ut som kor i ryggen :'(

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Zizou_
0

fyfan va grymt alltså:@ hur ih*lvette kan man göra så mot hästar dom måste lixom vara pundad i huvve.. blir bara så förbannad..:@..

gejsa
0

Tycker det är fint av dom att hjälpa hästarna. Även om dom ser ut som kor på ryggen så går dom att få fina igen. Har ni inte sett programmen i slutet när dom visar hur fina hästarna är igen. Man kan inte tro att dom kan bli fina så fula som dom ser ut. Men det är ju det som är vitsen. Dom blir ju väldigt ledsna när dom inte går att rädda. Hade mer än gärna velat jobba och hjälpa till. Synd att vi inte har sånt här i Sverige. Men det kanske inte behövs i så stor utsträckning som í Amerika.

lisette
0

jag tycker de är smått på fanatiska på att få ordning på djuren. vissa djur kan jag tycka är hemskt att de ger behandling. man ser hur dåligt djuret mår. sedan får de avliva djuret för att det inte gick att rädda..

gejsa
0

#28# Ja, det är dom till en viss del. Det har t om jag tänkt. Som en del hundar som får gå i en stol för att dom inte har några bakben osv. VAd är det för liv?

lisette
0

såg en sådan hund i central park i NY. tyckte det var för hemskt. ägaren sa till oss lite argt: ni behövecr inte titta så, han lider inte utan mår bra…

kan ju säga, hade hugin överlevt krocken o satt i rullstol hade han blivit sjuk i huvudet av att inte få springa, leka, hoppa o busa som han alltid gjorde.

gejsa
0

Ja, herrregud! Det är ju djurplågeri tycker jag. Jag sa till min gubbe när jag såg det där. Vi som avlivade min schäfer för att hon hade ont i benet fram.  *ironi*

AusaBausa
0

Fy vad hemskt! Ja det mest humana i mga såna läge är att låta dem somna in för gott. Låta dem slippa lida…

Murre_Uddiz
0

Fyf*n! Mår illa vad hemskt :'(

divansson
0

Hur i h**… kan man göra så!? om man endå fick tag på nån som gjorde sådant skulle man minsann plåga och svälta dem..

Alexandra13
0

Sjukt!!!!!!!!

SoffanM
0

Helt sjukt!!!Slutade glo på animalplanet  för att jag inte kunde stå ut med de där vanvårdade djurenGråterHur kan folk göra såå!!!!!FörvånadMan bli ju sååå arg!!!

Julia
0

Jag fattar inte hur man kan göra så , dom är verkligen inte värda det som har hänt dom !

Julia
0

Jag fattar inte hur man kan göra så , dom är verkligen inte värda det som har hänt dom !