Prao plats ?
kanske lite sent att skriva detta nu då jag måste hitta en prao plats innan fredag…
.. har inget intresse av dom skolan rekomenderar .. suck.. men nån som vet något i boden/ luleå trakten ? .. Mvh malin

Har prao i januari, fixat plats redan nu
men nej, vet inget däruppe
Ingen aning, men kan hör med min kompis. Hennes morsa bor däruppe, hade en hästaffär i Luleå tror jag det var.

nepp men i småland, värnamo
man bor på gården isf.
www.ostragard.com trevliga människor och trevliga ponnyer. hon är själv med 22 hästar denna och nästa vecka så hon skulle nog blir glad av lite hjälp
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#3 har du varit där och ridit? min kompis har en ponny därifrån, fast hon har haft två andra också. jag tycker inte att hon verkar vara så väldigt seriös, plus att dom tre hon har haft är stenhårda i munnen. fast det är ju fina ponnyer.. :)

#4 jag har varit där 3 ggr, och visst är hon seriös men hon hinner inte med alla själv så det är upp till 3 tjejer varje vecka som rider hästarna. dom får alltså byta ryttare ofta och ryttarna är inte alltid så kunniga…
sen beror det ju på vad du anser seriöst? är man inte nöjd med hästen så kan man lämna tillbaka (dock betalar hon inte tillbaka hela summan), visar det sig vara fel på hästen eller nåt liknande så köper hon tillbaka den för fullt pris.
vad är det för ponnyer hon har haft?
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#5 dels för att hon ville att den tjejen, som är 11 år och orutinerad, skulle rida till hennes 5åring Princess. sen verkar det ju som om vem som helst i stort sett får åka dit och rida. jag känner två andra familjer som varit där och provridit och dom har inte fått något bra intryck. bla var det en häst dom skulle provrida som var halt för att charlotte tyvärr hade glömt att sko den. jag har ju iofs aldrig träffat charlotte själv, men som sagt, tycker inte att hon verkar vara så nogrann och rädd om sina ponnyer.
hon har haft pokemons pichacu, princess och nu har hon glittra.

#6 Pichacu har stått i samma stall som min häst =)